Facebook data

1
Surfa och bo i Puerto Rico?
#110774 Surfa och bo i Puerto Rico? 9 år, 6 månader sen Stoke: 0

Hangöbo
graphgraph

Hej,

Finns här någon som kan komma med tips på boende och surfspots i Puerto Rico, Karibien (15.12-5.1)? Är Rincon något att åka till? Vi är alltså ett par med mediokra skills, och har ett ettårigt barn med oss. Så, kanske inte boende med mest partyparty, och väldigt gärna alltså tips på en lägenhet ist för rum (skönt att kunna laga sin mat)...

Hoppas vi inte tagit ett dumt beslut då vi köpte norwegians flyg

Logga in för att svara
#110843 Svar: Surfa och bo i Puerto Rico? 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

IdaAl
graphgraph

Hejsan!
Vi funderar på precis det samma. Skillnaden är att vi åker planerar åka i februari och att vår dotter är sju veckor i skrivande stund.
Har du samlat på dig några tips som du kan dela med dig? Det vore mycket uppskattat

Logga in för att svara
#110844 Svar: Surfa och bo i Puerto Rico? 9 år, 5 månader sen Stoke: 7

mr webber
graphgraph

Vi åker ner till Puerto Rico i februari med våran 6 mån dotter och bokar en villa med några vänner via homeaway. tror det var i palmas del mar. Vi boka flyget med norwegian också men dom hade inga lediga platser med plats för spädbarnsäng så det kan blir en spännande en resa =) som jag läst mig till så är bil ett måste för att ta sig runt och ön culebra ligger ett par timmar bort med båt som ska vara superfint! uppdatera gärna tråden om ni får reda på mer =)

Logga in för att svara
#110863 Svar: Surfa och bo i Puerto Rico? 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

rasbengt
graphgraph

Rincon är nice sen har du flera sköna spotts runt isabella. men en bil är bra att ha! de är ett litet land så bor man i roncon can man åka ca45 min till 1,5 h för att komma till riktigt sköna ställen. rincon är nice ställa att bi i iallfall. finns ett spott vid golfbanan vid rafeal hernandez airport de kallas för wilderness asnice spott senn finns de några till där efter. bra hatt ha 4 wd om man ska köra där men funkar utan också!

ha de gött!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!