|
#110779 |
O´neill Våtdräkter i Stockholm 9 år, 6 månader sen |
Stoke: 1 |
|
Tempen börjar sjunka i Östersjön och vågorna börjar sakta rulla in men för er som känner att det kanske är dax för nytt gummi vill jag varmt rekommendera nya O´neill Psychotech 6/5/4 som finns att köpa hos Froggy Vattensports butik i Saltsjö-boo.
|
|
|
|
|
#110780 |
Svar: O´neill Våtdräkter i Stockholm 9 år, 6 månader sen |
Stoke: 2 |
|
Jag är lite nyfiken, dem verkar ha bra features och är lite billigare än t.e Xcel. Dessutom deras storlekar verkar bättre anpassad till mig. Har ingen erfarenhet av O'Neill dock, så undrar om någon vet om dem är bra eller inte? Hej!
|
|
|
|
|
#110781 |
Svar: O´neill Våtdräkter i Stockholm 9 år, 6 månader sen |
Stoke: 1 |
|
Jag har själv kört O´neill dräkter länge och måste säga att jag är väldigt nöjd med dem. Dem använder sig av deras neopren som heter Technobutter 2 som både är superstretchigt och håller sig torrare. Dräkten känns i princip lika lätt efter man går upp ifrån vattnet som innan man hoppat i pga. att den inte suger åt sig vattnet.
Ett stort plus är också att den torkar fort så den är torr dagen efter för den där morgonsessionen.
Sen har den också firewall som funkar som en fleccetröja för att bilda en luftspalt mellan huden och dräkten för att isolera värmen.
|
|
|
|
|