Facebook data

1
Två stabilizer fins?
#110817 Två stabilizer fins? 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

MrVoorhees
graphgraph

Jag var nyfiken kring ifall att någon har testat att kombinera thruster känslan med quad genom att sätta två (rätt så grunda) stabilizer fins i trailing boxarna? Har ett Vampirate Inflatable Mattress som jag tycker är jävligt skön o snabb svängd men önskar att den var liiite lättare att hålla lines med..är det någon idé att testa eller är det bara att köra den ena eller den andra? What cha thinkin?

Logga in för att svara
#110818 Svar: Två stabilizer fins? 9 år, 5 månader sen Stoke: 0

Rickard Lundgren
graphgraph

Tror det kan bli lite väl mycket fena. Vad har du för fenor? Skaffa rejäla stora fenor, stor tail = stora fenor. Controller quads eller dyl. plus en nubster kan nog vara det du är på jakt efter.

Logga in för att svara
#110821 Svar: Två stabilizer fins? 9 år, 5 månader sen Stoke: 1

MrVoorhees
graphgraph

Ja just nu har jag medium fins och bara thruster då, med stabilizer fins så menade jag två nubsters men efter närmare eftertanke så kanske det bara gör att brädan blir trögare genom att vatten har svårare att lämna tailen. Har kollat in Futures Controllers är rädd att brädan blir lite för stiff..hade varit kul att blanda. Blir nog att kolla in hur det funkar med Finatic i sverige. Hos dom får man ha två uppsättningar på en gång vet jag iallafall. Tack för svaret!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!