Facebook data

1
Problem i Mölle!!!
#110929 Problem i Mölle!!! 9 år, 4 månader sen Stoke: 2

jsmlongboards
graphgraph

Hej, jag är en kille från Peru som surfar Bodyboard sen 1992, och i väst-Sverige sen 2004. Jag har aldrig haft problem med någon surfare under alla dessa år. Jag är en person som respektera andra och som absolut inte gillar att bråka eller skapa problem. Jag älskar att surfa och surf har ge mig möjligheten att träffa nya vänner i Sverige och rund om i världen. Anledningen till att jag skriver det här inlägget är för att jag vill få kontakt med den person som blev arg på mig nu i fredagseftermiddag i Mölle. Han var jättearg på mig efter att vi krockat i en våg. Jag menade absolut inget illa och vill gärna reda upp detta. Därför vill jag gärna få kontakt med honom men vet inte vem han är. Så om du var i Mölle i fredags och vet vem denna kille är, snälla hjälp mig att ta kontakt med honom.
Mvh
Jairo.

Logga in för att svara
#110934 Svar: Problem i Mölle!!! 9 år, 4 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Gud vad tråkigt Det är lätt hänt att det blir tjaffs i vattnet när adrenalinet flödar, jag veeeet...
Oftast blir vi väl arga i vattnet när vi blir rädda. Rädda för att skada oss själva eller någon annan. Efteråt, när allt ändå gick bra, tror jag att de flesta av oss coolar ner oss och ångrar att vi lackade ur.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!