Hej!
Mina päron säljer till min stora förtvivlan nu huset i Portugal vid Algarve kusten.
Huset ligger i utkanten av byn Armacao de Pera, ett par mil öster om Portimao, ca 30-40minuter från Faro flygplats. På sommaren är det turistsäsong och lugnare på havet, bäst lämpat för dykning och lite surfresor till västkusten som ligger typ 40-60min bort. På höst, vinter och vår kommer det stora surfet in och mer och mer vågor kommer in på sydkusten då. (som jag uppfattat det i alla fall.)
Om huset:
Det ligger ca 400m från havet, typ 500m från närmsta bryt som jag sett någon surfa på. 700m från ett pointbreak och en flera mil lång strand med otaliga peaks. Just ja, det finns en gemensam pool typ 30m från huset också. Ja ni förstår att jag är lite bitter över försäljningen men jag hoppas det kan hamna i goda händer.
Huset har två våningar och en total boyta på 74 kvadratmeter med 2 badrum och 2 kök. Trappan till övervåningen finns på utsidan av huset så det är perfekt för uthyrning,
Läs mer om huset här, huvudbilden visar dock inte huset utan utsikten vilket är något missvisande.
objektutland.fastighetsbyran.se/sv/Objekt/?ObjektID=1549467