Nja, nog finns det fan tid for att lasa ocksa. Jag ar visserligen "bara" har i tva veckor men det gar ju 24 timmar pa ett dygn, man kan inte ligga i vattnet hela tiden, dels orkar man ju inte och sa ar det ju detta med tidvatten/vagstorlek/vind ocksa samt att det ar kolsvart klockan 18 har.
Dessutom ar Pipa valdigt litet, det finns inte sa mycket "att gora" har och jag har absolut tid att titta pa naturen bade fran line-upen, i hangmattan och nar jag bara hanger - lita pa mig. Tror du bara ar avundsjuk...
Pipa - jo det ar en trevlig liten by, men jag kanske inte skulle rekommendera en hard-core surfsemester har, men med surf + vader + atmosfaren ar det abolut att rekommendera. Enkelt att ta sig hit pa en tvaveckors, tog en flygstol med Ving hit. Alla pratar om Florianapolis som stallet att aka till om man ska surfa - har dock inte varit dar.
Swingkid - hmm, svart att saga nar han var dar men 2003 skulle det kunna vara. Boken kom ut 2006, och han var fran Wales. "Johan" hade klagat pa kostnaden for visat dar och svurit och sagt att han hellre skulle aka ifran Sri Lanka och vanda for ett nytt visum hellre an att betala, eller natt sant. Du far lasa boken och se om du kanner igen dig. Ja just ja, "ni" sag en busskrash pa vagen dit eller hem till Colombo. Tystlaten ar nog bara det man skriver om alla svenskar for att halla myten vid liv.