Facebook data

1
Salomon S-core 5/3
#11194 Salomon S-core 5/3 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Milkie
graphgraph

Funderar på att köpa en någon som vet hur den är?
Har två frågor jag undrar över
Hur är dräkten att vindsurfa i?
Är den för varmt att använda på sommarn?

Logga in för att svara
#11237 Svar: Salomon S-core 5/3 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Jake
graphgraph

Tjena Milkie. Jag köpte min i september och har kört i den sedan dess, grymt nöjd. Under vintern har jag bara lagt till en väst med luva och det har gått hur bra som helst (plus skor och handskar givetvis...). Framförallt så är dräkten grymt smidig. Jag tyckte inte den var för varm att ha i september men det är givetvis en smaksak, tror iaf att den funkar i svenska vatten även under sommaren. Vill ma ha hundra procent komfort temp kanske man får köpa en tunnare att ha under sommaren. Hur det är med vindsurfing kan jag inte svara på men eftersom de vindsurfingdräkter jag testade när jag skulle köpa var väldigt mkt stelare så ser jag ingen anledning till att den inte skulle funka till det. Skulle vara om man vill ha olika slags neopren över olika delar av kroppen vid vind resp. vågsurf pga nedkyling av vinden, men som sagt det vet jag inte så det får du fråga någon annan.

Hoppas jag hjälpte dig något iaf, tycker helt klart du ska köpa, dräkten är grymt smidig.

Logga in för att svara
#11242 Svar: Salomon S-core 5/3 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Eric
graphgraph

Kan bara hålla med Jake, kanondräkt, mycket smidigt gummi, borde nästan gå att segla med den trots att ärmarna är ganska tighta. Jag har även en S-core Myo-art 3/2 som funkar kanon som sommardräkt

Logga in för att svara
#11704 Svar: Salomon S-core 5/3 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Sami
graphgraph

Jag ingen S-core, men dock en Slimfit 3,2 från 06 som är grym! Den funkar en bra bit in i september. Helnöjd med Salomon.

Logga in för att svara
#11705 Svar: Salomon S-core 5/3 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Sami
graphgraph

Desculpe, jag menar ju speedfit...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!