Facebook data

1
Vilken 4/3:a för en lång stör?
#111962 Vilken 4/3:a för en lång stör? 8 år, 7 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Gillar min Psycho 1 3/2 men den blir för kall nu (Europa). Grejen är att jag är 194 lång och har svårt att få dräkter att passa bra. Kör en Psycho 1 i LT som funkar rätt bra, frågan är om det finns nåt bättre? Dvs märken som passar oss långa välbyggda nordbor, alt märken med ännu bättre och stretchigare mtrl. Har tom övervägt att sy upp nåt (Japan ska man tydligen kolla på då?).

Logga in för att svara
#111964 Svar: Vilken 4/3:a för en lång stör? 8 år, 7 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Den här reviewen på O'Neill Hyperfreak Comp Zipless ser lovande ut. Väldigt mjuk och stretchig, en LT i den modellen sitter förmodligen ännu bättre än min Psycho 1:

Nån som har den?

Annars verkar finns jordens bästa våtdräkt enligt dem själva tydligen i Nya Zeeland:
www.seventhwave.co.nz
50-60% dyrare än Hyperfreaken, frågan är om det är värt det:
www.seventhwave.co.nz/shop/what-wetsuit-for-me/cool+water+activities/SurfingBodyboarding/MAX+32+Ti+ZB+GS+Titanium+Steamer.html
Siten känns lite ouppdaterad och jag gissar att det händer rätt mkt hos O'Neill varje år...

Logga in för att svara
#111966 Svar: Vilken 4/3:a för en lång stör? 8 år, 7 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Vilket träsk det här är...

Tänkte köra på O'Neill Psychofreak 4/3 som är den bättre top of the line modellen. Tyvärr verkar den hopplös att få tag på i LT i Europa så...

Patagonia Yulex Front Zip R2 - Nån som har nån åsikt om den? Hur är deras storlekar?
Har väl varit lite kritiserade för att vara stela förr men nu verkar de blivit mkt bättre?

Logga in för att svara
#111970 Svar: Vilken 4/3:a för en lång stör? 8 år, 6 månader sen Stoke: 4

Le Birró
graphgraph

Blev en E-bomb, det gäller att va konsekvent

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!