Facebook data

1
Handskar på biltaket = handskar kvar på Torö
#112117 Handskar på biltaket = handskar kvar på Torö 8 år, 2 månader sen Stoke: 2

Dawe
graphgraph

Hallå,

Var ute och surfade på Torö i söndags. Väldigt trevlig surf! Jag upptäckte dock nyss att mina handskar blev kvar där ute. Jag måste ha placerat dem på den mycket strategiska platsen på biltaket... Tyvärr höll de sig inte kvar hela vägen hem, utan åkte troligen av rätt omgående. Om någon har fått syn på ett par svarta "Xcel 7MM Drylock Mitt" får ni gärna höra av er till mig! Det vore mycket uppskattat!

Ps. var parkerad till höger, strax efter första huvudparkeringen där det lilla huset finns.

Logga in för att svara
#112281 Svar: Handskar på biltaket = handskar kvar på Torö 7 år, 8 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Jag måste bara kommentera eftersom jag såg ditt nyare inlägg där du glömt några saker också.

Förlåt men det är lite kul.
Inte det minsta för dig dock.

Jag var likadan förut men så började jag med tvångstankar, typ: nycklar i vänster ficka hatt på huvudet tjejen i framsätet mobil där vante där osv. Det fungerar!!
Men kan bli jobbigt om dem tar över din hjärna.

Hoppas du fått grejerna tillbaka!!

Logga in för att svara
#112288 Svar: Handskar på biltaket = handskar kvar på Torö 7 år, 7 månader sen Stoke: 2

Dawe
graphgraph

Haha tack för tipset!

Tack för bumpen på min andra tråd också. Än så länge har inget kommit tillbaka tyvärr!

Ps. våtdräkten är det inte jag som glömt

Logga in för att svara
#112417 Svar: Handskar på biltaket = handskar kvar på Torö 7 år, 2 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Tråkigt att det inte kommit tillbaka!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!