Facebook data

1
Var ska man bo i Galicien?
#112204 Var ska man bo i Galicien? 7 år, 11 månader sen Stoke: 2

Nic_
graphgraph

Hej!
Jag planerar en resa till Galicien i sommar. Men var ska man bo? Är det Cedeira som gäller eller finns det något annat ställe jag borde kolla upp?
Tacksam för alla svar!

/Nic

Logga in för att svara
#112308 Svar: Var ska man bo i Galicien? 7 år, 6 månader sen Stoke: 2

Nic_
graphgraph

Update! Det blev Cedeira. Rätt sömnig men trevlig stad. Missa inte att käka zamburinas som är små pilgrimsmusslor. Resten av käket imponerade inte jättemycket men zamburinas var grymt.
Surfade Pantin och Villarube och kan verkligen rekommendera Villarube. Stranden ligger rätt skyddad vilket gjorde att den funkade superbra när det var för stökigt på Pantin.

Logga in för att svara
#112309 Svar: Var ska man bo i Galicien? 7 år, 6 månader sen Stoke: 5

henx
graphgraph

Tack för uppdatering! Galicien står på "To do listan" så perfa med lite tips.

Logga in för att svara
#112314 Svar: Var ska man bo i Galicien? 7 år, 6 månader sen Stoke: 2

Nic_
graphgraph

Yeah! Tycker absolut du ska åka dit!

Logga in för att svara
#112316 Svar: Var ska man bo i Galicien? 7 år, 6 månader sen Stoke: 0

JosefinJ
graphgraph

Vi flög till Bilbao och bilade till A Coruna med x antal stopp och övernattningar längs vägen. Stannade bland annat för surf i Santander, Gijon, Viveiro (med surf i Pantín), Ferrol och Coruna. Hade kära Stormrider boken med mig och gick endast efter den. Körde inlandet tillbaka och hade en sista natt i San Sebastian. Bäst surf var det absolut runtomkring A Coruna.

Logga in för att svara
#112337 Svar: Var ska man bo i Galicien? 7 år, 5 månader sen Stoke: 0

carlos.fernandez.wtf
graphgraph

Hi there! For the next time anyone goes to Galicia for a surftrip I totally recomend A Costa Da Morte which is the north west corner of galicia between Coruña city and santiago de compostela. As it is a bit far from that cities, in costa da morte, you will find beautifull wild landscapes and crazy lonely perfect waves! Hit this link for more info and pictures of waves! www.surfingaway.com

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!