Facebook data

1
Sundsvallspremiär med nya fishen!
#11749 Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Så vände ÄNTLIGEN vinden rätt och isen var borta! ÖOGBBSC (östersunds old guys but badasses surf crew) representerade på ett vårfint GVN. Eller, iaf 50% av ÖOGBBSC, då ratman var tvungen att jobba
Jag lämpade av sambon och sonen på IKEA, och satte fart mot surfet.

Jag fick äntligen chansen att testa min nya lost, courtesy of sharkboy, och den var helt fantastisk! Fy fan, jag bara flöööööög fram, kändes helt fantastiskt!

Jag tog några enstaka bilder med mobilen innan jag satte på handskarna o hoppade i vattnet, kass kvalitet, kass fokus, men SHITLOADS of STOKE!!!

Logga in för att svara
#11750 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Logga in för att svara
#11751 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Logga in för att svara
#11753 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Härligt att höra! Bra val att dissa Birsta. Längtar nästan hem till höga nord. Aftersurffrossa på big burger eller Max! Alltid kul att surfa nya brädor också. Speciellt om de visar sig vara bra! Hold on to that stoke!

Logga in för att svara
#11754 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Kul att DU hade roligt !! jag slet som en slav och du lekte..kojak..

Logga in för att svara
#11756 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Frexi
graphgraph

Fan vad kul att nya brädan funkar bra!! Tråkigt att det inte blev nåt surf i påsk dock... Vart surfade du? Pointen eller där till höger?

Logga in för att svara
#11757 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Frexi skrev:
Fan vad kul att nya brädan funkar bra!! Tråkigt att det inte blev nåt surf i påsk dock... Vart surfade du? Pointen eller där till höger?

Tjena kompis! Eftersom jag ville ha en våg med längre linjer så körde jag till höger. Pointen var finfin med huvudhöga - lite över set. Högern däremot bjöd på riktigt smootha linjer (dock lite stökigt) med mycket plats för manövrar.

Vattnet kändes inte kallt över huvud taget. Blir det surf på en helg får du ta å pallra dig upp!

Logga in för att svara
#11758 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Jävligt kul film förresten..du såg inte kall ut alls!! min legrope märker platsen som ett minnesgrej från storadagen!!

Logga in för att svara
#11759 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Frexi
graphgraph

Ja det blir ju helt klart längre rides där till höger även om det är stökigare. Hur såg det ut mot ön? Jag kommer upp så fort det ser lovande ut!! Är så sjukt sugen nu, jag har ju inte surfat på snart 4 månader..

Logga in för att svara
#11760 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Hahaha, ja den dagen var CLASSIC.. Snappa leashar i Sverige kan ju inte höra till vanligheterna.

Logga in för att svara
#11761 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Frexi skrev:
Ja det blir ju helt klart längre rides där till höger även om det är stökigare. Hur såg det ut mot ön? Jag kommer upp så fort det ser lovande ut!! Är så sjukt sugen nu, jag har ju inte surfat på snart 4 månader..

Shitpoles såg inte någe vidare ut, tror att det krävs lite mer ost i vinden för att det ska funka bra. Faan, nu har vi ända tills typ januari på oss å surfa igen, jag är så jävla stokad. Behövde verkligen surfet idag!

Logga in för att svara
#11762 Svar: Sundsvallspremiär med nya fishen! 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Frexi
graphgraph

ja det blir väl förhoppningsvis många bra dagar! Hoppas att vi får lite surf i sommar när det är varmt och ljust och man kan surfa hela nätterna... Förra sommaren var det ju inte många dagar som det var vågor som gick över knäna....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!