Facebook data

1
surftrip till Frankrike och Spanien
#11969 surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Frugan hakar inte i år. Undrar varför?...

Så alltså finns det några som har lust med en liten roadtrip nere i europa?
Tanken är att flyga ner och hyra bil. Sedan tar man sig till bästa swellet varje dag. Inget stillasittande på en rutten camping med andra ord.
Själv är jag inte speciellt sugen på de stora tillhållen som Hossegor och Anglet. Det finns ju massor av bra ställen med mer vågor per skalle.

Logga in för att svara
#11970 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Kan ju vara bra att skriva NÄR...

Hade tänkt mig någon gång efter midsommar, innan fansoserna och spanjackerna tar sin semester. Flexibel fram till slutet av Juli.

Logga in för att svara
#11971 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen  

[c]

om du ska bila ner är vi två tjejer som vill dela resekostnaden (och hem igen om tajmingen skulle passa). vore riktigt skönt att stuffa in allt i en bil och slippa konka kring med det på tåg/flygplatser!

men väl på plats skulle vi hoppa av, så där får du hitta andra...

(och definitivt inga baktankar härifrån, du är för gammal för oss

Logga in för att svara
#11988 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Funderar själv på att dra ner med husvagnen. Ni skulle kunna hänga med ner c och den andra tjejen men ni får hoppa av när vi är framme. Ni är för gamla för mig. Också vill jag inte att ni ligger i vägen för mina vågor.

Logga in för att svara
#11989 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Hä hä , det skulle vara en syn för gudar. Gamla El Gordo och hans finfina direktörsbil hänsynslöst utnyttjad av ett par unga lycksökerskor. Väl på plats får han ensam filosofera över livet med en kanna starkt på Play Boy i Biarritz.

Fasen El Gordo, haka på oss istället. 5 gubbar som sticker om två veckor!

Kan också vara så att vi är hela familjen på plats därnere i juli, men det ska jag låta vara osagt än.

Logga in för att svara
#11995 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Ha ha ha... tror inte att frugan skulle släppa iväg mig med två tjejer i bilen. Det skulle bli mord direkt.

Jo Perry. Du vet att jag inget annat vill än haka på er surftrip... Men som egenföretagare så styrs man av sina kunder. Just tackat nej till en gratisresa till alperna... Får trösta mig med att jag inte har hela året spikat ännu och antagligen kan sticka iväg ett par månader lite längre fram

Logga in för att svara
#12110 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Håller bara den här frågan vid liv

Logga in för att svara
#12118 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Det är ganska troligt att det blir europa för min del i år. Kommer isf att ha egen bil (bilar kanske från Sverige) men jag hade inte backat för lite sällskap i lineup och några Kronenbourg

Logga in för att svara
#12152 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

magge
graphgraph

ger dig lite hopp och slänger in ett intresse Har lösa planer på indo men det ena behöver inte utesluta det andra, har man ett långt somamrlov får man utnyttja det också. Hur länge hade du tänkt dig vara on the road?

Logga in för att svara
#12163 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

åker nog ner i mitten av maj till slutet, men klart man är lite sugen att se EM också, men å andra sidan är det vid svenska midsommar och då vill man juh inte missa surfet här hemma!

Logga in för att svara
#12245 Svar: surftrip till Frankrike och Spanien 18 år, 1 månad sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jag hade tänkt mig 2-3 veckor. Alltså inte mindre än två men heller inte mer än tre.

Skulle var kul om man kunde slå samman det med midsommarstormen nere på västkusten, sedan bara fortsätta ner. Gjorde så förra året och det var ju en hit.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!