|
#12056 |
Sjölejon... 18 år, 1 månad sen |
Stoke: 0 |
Remo
|
|
|
|
|
#12057 |
Svar: Sjölejon... 18 år, 1 månad sen |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#12059 |
Stoke: 0 |
Jake
|
Remo din gamla räv, var håller du hus? Är du till sjöss eller på landbacken? Fick du mitt mess om brädan? Ska bli kul att se vad man kan hitta på med den... Den är rätt stor och jävlig men man kan nog shapa om den till en liten fish om man ger sig fan på det.
|
|
|
|
|
#12061 |
Stoke: 2 |
|
"Sjölejonen på bilden var inte inblandade i attacken (arkivbild)."
Skönt att de tog hänsyn till sjölejonen på bilden så att de inte oskyldigt blev indragna i härvan. Kunde blivit en sjuhelvetes förtalsrättegång helt i stil med Persbrant vs Expressen...
|
|
|
|
|
#12069 |
Stoke: 1 |
|
Måste bara berätta vad som hände mig för ett par år sedan. Var ute en bit utanför smögen med båt och solade. Tog med brädan och fick för mig att paddla bort till något som liknade ett bryt på långt håll. Ca 200-250 m paddling. När jag var ett tiotal meter från brytet (som för övrigt var kasst) så dök det upp ett huvud bara 5 m snett framför mig. Fan vilken chock, att vara där ute helt själv, inte en båt i sikte och det dyker upp något ur vattnet på det sättet. Hjärtat slog ett extra trotts att det bara var en säl.
- Hej kompis, nej jag har inte lust att leka, speciellt inte under vattnet.
Han dök igen, men höll sig så där ca 50 meter ifrån mig när jag paddlade tillbaka.
Skum men kul upplevelse, tyvärr är det ju inte alltid säl som är under oss i vattnet.
|
|
|
|
|
#12076 |
Stoke: -234 |
|
I Jefferys efter en duckdive låg ett helt stim med ganska stora fiskar helt jävla dizzy vid ytan. Jag paddlade i fisk istället för vatten.
För övrigt var det häftigaste delfinsurfet i Västra Australien, norr om Margret kommer ej ihåg strandens namn. Fan va de surfade o hoppade högt i luften bara några meter ifrån oss.
|
|
|
|
|