Facebook data

1
Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att prova
#12223 Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att prova 18 år, 1 månad sen Stoke: 2

snobo
graphgraph

Hairo är den enda lokala surfaren norr om Chinandega i Nicaragua, han bor i den lilla fiskebyn Padre Ramos och har nästan aldrig varit i stan i sitt 18 åriga liv. För ett halvår sen fick han en skabbig bräda av en förbipasserande Amerikan och har lärt sig själv i det stökiga beachbreaket utanför sin mammas Rancho. Jag och min flickvän var de första han nånsin surfat tillsammans med när vi besökte platsen i Julas. Jag fixade lite dingar på hans bräda och skänkte en fena och öronpluggar till honom då... vi var tillbaka nu i Påsk och då hade nåt as snott hans bräda...

Eftersom han e en shysst entusiast som dock aldrig kommer att kunna köpa sig en bräda skulle det vara grymt att sponsra honom med en. Har dock något ansträngd ekonomi, men tänkte jag skulle försöka punga ut i alla fall $100... fast jag får nog inte tag på nån bräda för det här i Nica.

Värt att se om nån vill vara med och sponsra! Jag lovar att följa upp och publicera resultatet på Surfsverige. Så om nån vill sponsra kan de sätta in en slant till Skandiabanken 9150 5703060 och maila mig på sponsra.hairo@figur8.se

Låter som en scam... jag vet =)

Logga in för att svara
#12228 Svar: Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att prova 18 år, 1 månad sen Stoke: 3

cobben
graphgraph

vilken scam johan!

hehe, närå. skönt initiativ! vi kommer i juli, lovar att plocka med en sprillans ny rashguard
till honom då iaf.

hoppas du o ekan får grymt bra surf nu!

Logga in för att svara
#12231 Svar: Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att prova 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

En motsvarande bräda till den på bilden borde väl gå att köpa för 100 dollars?!

Logga in för att svara
#12235 Svar: Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att 18 år, 1 månad sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

jag köpte en knäckt men fixad al merrick k-board i nica. för 80$ samt en riktigt fräsch utan dings för 75$ så det går absolut. köp av jänkare som ska hem å kanske vill slippa pröjsa avgiften eller framför allt med localsen (uppenbart kanske).

lycka till

Logga in för att svara
#12243 Svar: Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att prova 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Varför är det värt att prova förresten? Får man ett klistermärke eller nått liknande?

Logga in för att svara
#12248 Svar: Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att 18 år, 1 månad sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Snubben ser ju ut som han hade sålt smöret och tappat pengarna.. redan innan brädförlusten.

Logga in för att svara
#12251 Svar: Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att prova 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Exakt, tror ni tänker använda pengarna till ett hejdundrandes jävla knarkparty med callgirls å hela kittet! Erkänn!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#12261 Svar: Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att 18 år, 1 månad sen Stoke: 1

björn j:son lind
graphgraph

sverre skrev:
ett hejdundrandes jävla knarkparty

det är faktiskt olagligt med knarkparty.

Logga in för att svara
#12270 Svar: Sponsra Hairo!Låter skumt, men värt att prova 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

men roligt haha:P

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!