Facebook data

1
Thai Airways
#12294 Thai Airways 18 år, 1 månad sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Vad ar senaste ang surfbrador med Thai?
Vet att dom varit sjuk dyra en gang i tiden men fatt for mig att de blivit rimligt sista tiden, nan som har koll?
Ev. rutt STO-DPS

Pavones imorrn..

/Lars

Logga in för att svara
#12298 Svar: Thai Airways 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

janiv
graphgraph

När jag åkte från Bali för ca 2år sedan ville Thai ha 240$ enkel resa. Tur i oturen var att brädan skadades lite på vägen hem och jag fick tillbaks mina pengar för fraktkostnaden.

/Jani

Logga in för att svara
#12310 Svar: Thai Airways 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Jonatan
graphgraph

För 1 år sedan köpte jag med mig en bräda från bali och då var det gratis, vet inte om det kan ha varit ett tillfälligt erbjudande. Men jag hörde att det kunde vara dyrt att frakta med sig från sverige runt 1000-1500kr. Vadderade brädan med kläder så den var hel men ytterfacket på boardbagen var det en reva i.

Logga in för att svara
#12328 Svar: Thai Airways 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

pelle
graphgraph

har precis prelbokat en biljett till Bali fr stockholm med Thai. 1.600 spänn ENKEL resa för bräda upp till
2.70 m...ett jävla rån !
bedrövligt dyrt mendom har absolut kortaste restiden som jag hittat i alla fall, valet och kvalet att hyra istället, men det är så trist när man har egna prylar.

Pelle

Logga in för att svara
#12336 Svar: Thai Airways 18 år, 1 månad sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

pelle skrev:
har precis prelbokat en biljett till Bali fr stockholm med Thai. 1.600 spänn ENKEL resa för bräda upp till
2.70 m...ett jävla rån !
bedrövligt dyrt mendom har absolut kortaste restiden som jag hittat i alla fall, valet och kvalet att hyra istället, men det är så trist när man har egna prylar.

Pelle

Jag flyger alltid med Malaysian, antingen hela vägen eller till KL sen Air Asia. Brädan är gratis på båda bolagen plus att Malaysian en flight MH091-MH090 direkt ARN-KUL.

Är dock inte hur säker som helst på att de opererar linjen under sommaren.

Mvh Calle

Logga in för att svara
#12339 Svar: Thai Airways 18 år, 1 månad sen Stoke: 3

palo
graphgraph

om du flyger me air asia till bali tänk på maxvikten 15 kg.. dom va svin petiga me vikten men man fick ha typ hur många väskor man ville.
mvh

Logga in för att svara
#12389 Svar: Thai Airways 18 år, 1 månad sen Stoke: 18

erc
graphgraph

hmm flög hem med min bräda från brisbane i september, och det kostade mig inte ett öre, fick dock skriva på ett papper som sa att thai inte tog något ansvar för att brädan kom fram hel.

Logga in för att svara
#12498 Svar: Thai Airways 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

ewald
graphgraph

När vi reste från bali fick jag informationen att de anser surfbrädor som en exportvara och väldigt betydelsefull för turismen. Därför behövde vi inte betala de två brädorna vi flög hem med (Thai). Om det kostar 1600:- skulle jag nog resa dit tomhänt och köpa en bräda på plats, som jag sedan tar hem gratis och kränger i sverige.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!