Facebook data

1
Lanzarote
#1236 Lanzarote 18 år, 7 månader sen Stoke: 0

Mowitz
graphgraph

Aloha!

Någon som har tips på var man hittar billiga flygresor till Lanzarote? Sterling verkar ha bra priser till Tenerife, tyvärr flyger dom inte till Lanzarote. Kanske charter som gäller?

Logga in för att svara
#1250 Svar: Lanzarote 18 år, 7 månader sen  

Hokifin

Kan beror på säsongen - jag har flygit med de till Lanzarote förr i alla fall tror jag. Kolla på www.sistaminuten.se

Logga in för att svara
#1270 Svar: Lanzarote 18 år, 7 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Av någon idiotisk anledning kör inte Sterling till Lanzarote längre. Tror kanske att få danskar reser dit och Sterling är ju trots allt ett danskt bolag. www.spanair.se kan ha bra resor...men verkar inte börja köra lanzarote förrän senare. Iberia har ibland också. Dock har det blivit löjligt svårt att ta sig dit till ett vettigt pris numera.

Har dock upptäckt martinair.com där man kan boka från Amsterdam och till Amsterdam kan man komma väldigt billigt med Sterling. Du måste gå in på deras holländska sida www.martinair.nl/ och boka direkt...på holländska..men vad gör man inte för ett eventuellt klipp!

Värt att prova!!

Logga in för att svara
#1282 Svar: Lanzarote 18 år, 7 månader sen Stoke: 0

Mowitz
graphgraph

Tackar för tipsen!

Logga in för att svara
#1359 Svar: Lanzarote 18 år, 7 månader sen  

Keno

Någon som har nå tips på bra boende där nere, speciellt om man har barn med sig?

Logga in för att svara
#1360 Svar: Lanzarote 18 år, 7 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Jag har en kontakt som hyr ut lägenheter av hög standard i Famara. Hör av dig om du vill ha hjälp.

/Annika

Logga in för att svara
#1531 Svar: Lanzarote 18 år, 7 månader sen Stoke: 1

Keno
graphgraph

>>>>>>>>Annika, har bokat flyg till Lanza och försöker hitta boende, så du får gärna maila mig ang din kontakt med lgh. Tack! bobbybaptista@hotmail.com

Logga in för att svara
#1532 Svar: Lanzarote 18 år, 7 månader sen Stoke: 1

Keno
graphgraph

<<<<<<<Annika, såg ditt mail nu, Tack.......

Logga in för att svara
#1538 Svar: Lanzarote 18 år, 7 månader sen  

atmg

vilket flygbolad bokade du med? nått tips för flygresor till lanza? peace

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!