Facebook data

1
Grymmesurf
#12395 Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Åsa funkade bra, inte 100% rätt vinkel men jävligt bra ändå. Drog sedan till Orust när vinden vred. DÄR däremot: wow!!!!
Stoked

Logga in för att svara
#12399 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Bilder för bevis!!??

Logga in för att svara
#12416 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Pictures is for photographers...

Logga in för att svara
#12421 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Lägg fan inte ut bilder på orust-spotet "sverre"! Då får du cp-stryk. Eller du kan lägga ut den utan ön i bakgrunden...

Från reglerna: § Det är ej acceptabelt med grova påhopp, förtal, hot eller hets mot folkgrupp. Det är inte heller tillåtet att skriva nedsättande om ras, religion, kön eller sexuell läggning. /Redax

Logga in för att svara
#12438 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

joecool
graphgraph

lägg ner ditt skitsnack gay-sverre

Från reglerna: § Det är ej acceptabelt med grova påhopp, förtal, hot eller hets mot folkgrupp. Det är inte heller tillåtet att skriva nedsättande om ras, religion, kön eller sexuell läggning. /Redax

Logga in för att svara
#12440 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

First I would like to correct myself, it should obviously be "are" not "is" in that last sentence.

Adamski there is allready two pictures of Orust at my profile, summer pictures. And you could not tell where it is.

Kära Mr Joecool, din totala avsaknad av attityd, humor, fyndighet, intressant surfsnack,etc etc. är uppenbar. Bättre snacka skit, än inte snacka alls, o när du väl säger något är det bästa du kan komma på "lägg ner ditt skitsnack gay-sverre" Fan va fyndigt!

Logga in för att svara
#12448 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Jonasurf
graphgraph

sverre - we found your spot on Orust 1973 when I worked at Vindövarvet. Ever heard the locals talk about the American catamaran surfers?

Logga in för att svara
#12449 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Jonasurf
graphgraph

BTW, your gallery sucks big time. Grow up.

Logga in för att svara
#12452 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

What is wrong with you Jonasurf ???

First thats not the spot I am refering to.

Second, I dont know why I should grow up? Does it mean to be rude like you to someone in person?

I give a lot of political incorrect comments, to subjects. I do not insult people in person!

When people insult me I do defend myself.

If you dont appreciate womens bodies and maybe prefer men insted, I am sorry but I cant satisfy every taste. Allso you obviously lack the inteligence to argue and have to use personal insults.

You are probably an old bastard, and seems still not fully grown in your mind. Its probably to late for you now anyway. so...

BTW, you in person sucks big time. Go fuck yourself!

Logga in för att svara
#12455 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen  

WaveyGravey

I don't know sverre but seems to me like you're proving his point FOR him. Didn't notice he insulted you " personally" plus you do have imo a rather childish, rather low water mark gallery... but hej it's a free world - if you like it go for it. If others don't appreciate it it's our choice to say so - wouldn't you agree?

Logga in för att svara
#12456 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Well WaveyGravey: "grow up" is a personal insult, at least in my world. Allso Joecool or whatever his name was insulted me before that "gay-sverre"

I give a lot of shit and I can take a lot of shit, but not in personal insultment.

Logga in för att svara
#12535 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

who grew up ?????? poor fella!!!

Logga in för att svara
#12539 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Måste hålla med ovanstående talare...............

Logga in för att svara
#12565 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen  

[c]

för det första undrar jag varför "gay-sverre" skulle vara något nedsättande om sexuell läggning? eller är det förtal? gay betyder glad, och sverre verkar inte så värst glad... så ok kanske kan klassa som förtal så sett....

annars tycker jag sverres reaktion på att bli kallad gay är mer nedsättande än att han blev kallad det ärligt talat.

och redax det är ju fint att du lyfter fram dessa regler, men inte sett skymten av dem när sverre varit nedsättande mot kvinnor. då har det bara varit humor eller?

alex el gordo!
du hittar på en påhittad damp-karaktär "sverre" som bullshitar om allt och alla. och sen när någon har taskig attityd mot denna påhittade karaktär så tar du plötligt åt dig personligt?

Logga in för att svara
#12570 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 9

perry
graphgraph

nä, nu tycker jag vi alla tar och gemensamt sjunger we shall overcome...

sverre, don't let 'em get to you.
du har en förmåga att roa (åtminstone mig), och fortsätt gärna med dina fyndiga inlägg och skippa personliga påhopp.

när folk börjar ta sig själva och saker på för stort allvar, ja då kan det bara barka åt...

du är en vattenrenare i ett i övrigt grumligt avloppsvatten.

Logga in för att svara
#12572 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen  

[c]

perry: jag hade kunnat köpa det om "sverre" hade låtit det rinna av som vatten (istället för att bli personlig och agressiv), för det är ju vad han själv förväntar sig att andra ska göra när han går på. man kan liksom inte förvänta sig att andra ska ta vad som helst om man inte fixar att göra det själv

Logga in för att svara
#12578 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

Jonasurf
graphgraph

sverre skrev:
What is wrong with you Jonasurf ???
I dont know why I should grow up?

We noticed!

Logga in för att svara
#12579 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

RATMAN skrev:
who grew up ?????? poor fella!!!
haha true that:laugh:

Logga in för att svara
#12583 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Caught by Redax!

Sverre rodnar lte i sin husvagn och skäms en smula

Men nu får man fortsätta som om inget hänt

Logga in för att svara
#12602 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Inget har hänt..ingen växte upp..!!! hahahaha:laugh:

Logga in för att svara
#12603 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

RATMAN skrev:
Inget har hänt..ingen växte upp..!!! hahahaha:laugh:

Logga in för att svara
#12605 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 0

joecool
graphgraph

ok, sorry about that gay shit. Men ibland är det svårt att inte lacka ur på superbanslighet... låt det va.

Logga in för att svara
#12606 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: -3

latte
graphgraph

vilket "wannabe locals gang" försöker ni vara wolfpack eller? skriver att man får stryck om man lägger ut bilder på ett break, hahahahaha. det är bara att titta på google earth! [img]

Logga in för att svara
#12614 Svar: Grymmesurf 18 år, 1 månad sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

det är lite suddit med google earth häruppe i norrland men det beror på våra värsting hembränt mer en ett satalit problem..

Logga in för att svara
#12616 Svar: Grymmesurf 18 år sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

[c] skrev:
för det första undrar jag varför "gay-sverre" skulle vara något nedsättande om sexuell läggning? eller är det förtal? gay betyder glad, och sverre verkar inte så värst glad... så ok kanske kan klassa som förtal så sett....

annars tycker jag sverres reaktion på att bli kallad gay är mer nedsättande än att han blev kallad det ärligt talat.

och redax det är ju fint att du lyfter fram dessa regler, men inte sett skymten av dem när sverre varit nedsättande mot kvinnor. då har det bara varit humor eller?

alex el gordo!
du hittar på en påhittad damp-karaktär "sverre" som bullshitar om allt och alla. och sen när någon har taskig attityd mot denna påhittade karaktär så tar du plötligt åt dig personligt?

Eftersom jag inte kan läsa allt som skrivs på forumet finns det en anmälningsfunktion på alla medlemmars Surfprofiler. Om du känner dig påhoppad eller orättvist behandlad på något sätt kan du rapportera en användare på detta viset.

Att skilja mellan humor och påhopp kan ibland vara komplicerat då det ofta handlar om personliga tolkningar. Som moderator på ett forum löper man alltid risken att få kritik för vad man tillåter och vad man inte tillåter. Jag försöker så gott det går att vara alla till lags men vet att jag aldrig kommer kunna vara det.

Logga in för att svara
#12631 Svar: Grymmesurf 18 år sen  

[c]

det var inte tänkt som kritik mot dig redax, utan mot sverre. sorry om det lät så...

Logga in för att svara
#12638 Svar: Grymmesurf 18 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Hola c!

Intressant dröm du har haft om att jag skulle ha varit nedsättande mot kvinnor? Jag? I love women!

Först så anklagar du mig alltså för något jag inte har varit, sen kallar du mig för en påhittad "damp-karaktär." Nu är det så att jag råkar finnas på riktigt, och fick dessutom diagnosen "damp" för sju år sedan vilket var en befrielse. Plötsligt fanns det en orsak till min taskiga skolgång.

Man kan alltså säga att du har kastat sten i glashus...

Men lugn, sluta darra av vånda o skräck, jag tar det inte som en förolämpning just nu. Jag har lugnet nu, till skillnad från när drevet gick med tre nedsättande kommentarer i samma tråd som handlade om något helt annat. Jag hade inte varit uppkäftig mot någon i den tråden. Därav utlöstes mitt dampanfall. Plus att frugan va sne för att jag varit på poker, affärerna hade gått dåligt ett tag och dampmedicinen var slut.

Det verkar som vi övriga har taggat ner... har du?

Logga in för att svara
#12650 Svar: Grymmesurf 18 år sen  

[c]

jag tror aldrig jag taggade upp ens... borde jag darra menar du? låter mindre trevligt i så fall

Logga in för att svara
#12651 Svar: Grymmesurf 18 år sen  

[c]

jag ber förresten om ursäkt för det där med damp, det var inge bra sagt

Logga in för att svara
#12668 Svar: Grymmesurf 18 år sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Tyckte det var ball att de som slängde ur sig orenheter fick en röd lagtext på sina inlägg. Testar:

Alex el gordo din jävla horgubbe. Nu ska du ta me faan ut och surfar lite, annars får du på käften din gamla fäsksvål.

Tie me kangaroo down sport, tie me kangaroo down!

Logga in för att svara
#12677 Svar: Grymmesurf 18 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Tan me hide when i'm dead Fred, Tan me hide when I'm dead.
So thay tanned his hide when he died Clyde...
And that's it hangin' on the Shed!!!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Tie me kangaroo down sport, Tie me kangaroo down.
Tie me kangaroo down sport, Tie me kangaroo down
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO..osv ..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!