Facebook data

1
Flowrider i Täby?
#12476 Flowrider i Täby? 18 år sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Logga in för att svara
#12477 Svar: Flowrider i Täby? 18 år sen Stoke: 0

KayP
graphgraph

Jävlar i min låda.... Verkar inte bättre!

Logga in för att svara
#12485 Svar: Flowrider i Täby? 18 år sen  

WaveyGravey

Looks like a project description - otherwise we would have heard about it before?

Logga in för att svara
#12497 Svar: Flowrider i Täby? 18 år sen Stoke: 0

ewald
graphgraph

Coolt med en cabelpark. Det blir väl den första i sverige?

Logga in för att svara
#12500 Svar: Flowrider i Täby? 18 år sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

"Flowrider with Lazy-river"

Vad betyder det? Att man ska ligga på en madrass och guppa? Sånt gör man väl på Torö hela tiden, hahaha

Logga in för att svara
#12501 Svar: Flowrider i Täby? 18 år sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Har hört rykten om Halfpipe för snowboardåkare i Ullnabacken, men inte att den skulle byggas inomhus. Inte heller att de planerar en Flowrider. Kanske kan vi påverka dem till att köpa in den mer avancerade Flowridern med brantare våg och tub! Jag har nu kontaktat Arkitektbyrån för kontakt till projektgruppen.. Jag har också lagt upp nyhet om detta på www.subsurfer.se

Nu är vi snart över 30 surfmedlemmar i Sthlm Sub Surfers och ju fler vi blir ju enklare kan vi påverka att få till en artificiell våg i Stockholm. För ca 1-2 år sedan var jag i kontakt med Miljöpartiet och Kanotklubben Strömstararna om ståendevågprojektet i Stockholms ström vid riksdagshuset, men det hela föll på att medlemmarna i kanotklubben liksom SSA var mest medelålders och Stockholmstad inte vill satsa pengar på gamla gubbar. Det handlade om 200.000 kr och medlemmarnas engagemang att bygga vågen vid torrläggning. Allt var genomtänkt och ritningar var färdiga.. Det projektet är inte helt nedlagt dock.. Sten Inge Karlsson (MP) bad mig återkomma när SSA och SSS har fler yngre medlemmar.

Join SSA or SSS för mer Surf i Stockholmsområdet!
www.surfforbundet.se
www.subsurfers.se

Logga in för att svara
#12561 Svar: Flowrider i Täby? 18 år sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Jag vet mer än ni!!! tihi!!!

Logga in för att svara
#12597 Svar: Flowrider i Täby? 18 år sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Förutom små detaljer som finansiering o.likn så verkar det vara så gott som klart

www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=610260

www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=610218

www.svd.se/dynamiskt/stockholm24/did_14498880.asp

Jag tycker det luktar storhetsvansinne och tror att notan-som vanligt- blir mångdubbelt större men skulle det trots allt till slut finnas nån slags vågpool så skulle det vara kul att testa.

Limpan - om du sitter inne på inside info måste du ju dela med dig. Vi lovar att inte sprida det vidare...

Logga in för att svara
#12611 Svar: Flowrider i Täby? 18 år sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Jag har faktiskt tystnadsplikt. Ni får väl läsa artiklarna;)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!