|
#12604 |
tjej i Ystad söker surfpolare 18 år, 1 månad sen |
Stoke: 0 |
idi
|
Jag letar som sagt efter någon/några som har lust att surfa med mig. Kille som tjej.
Hörde att det skulle finnas något surfforum för tjejer, är det någon som vet adressen dit?
Jag har egen bräda och kan ha tillgång till bil om ingen annan har.
Hoppas på svar!
|
|
|
|
|
#12609 |
Svar: tjej i Ystad söker surfpolare 18 år, 1 månad sen |
Stoke: 14 |
|
Aloha . Jag kommer från ystad och kommer hem till helgen för att surfa lite, kommer på fredagsnatt och stannar till tisdag. kul om vi kan hooka upp och få surfa lite. enda anledningen till att jag kommer hem är att surfa, så hoppas på bra med vågor. gå in på min sida och sänd mig ett mail med ditt nr så kan jag slå dig en pling på lördag. ha det gott:)
|
|
|
|
|
#12610 |
|
Kolla även in tråden "sommarsamling" som ligger på sida 2 eller 3 tror jag. något för dig:)
|
|
|
|
|
#12612 |
|
|
|
|
|
#12656 |
Svar: tjej i Ystad söker surfpolare 18 år sen |
Stoke: 0 |
Peter
|
idi skrev:
Hörde att det skulle finnas något surfforum för tjejer, är det någon som vet adressen dit?
Kontakta "LadyLove" på det här forumet angående det.
|
|
|
|
|
#12775 |
Stoke: 7 |
GZaa
|
Hej!!
Ja kontakta LadySurf hon är oftast sugen på surf!! Jag hade gärna också följt med, men har asmycket att göra på jobbet och en del med mitt plugg. Sök mig här på forumet en annan gång när det blir surf kanske man kan hooka.
Ha d!!
G
|
|
|
|
|
#12777 |
|
Hej Idi.
e du redo för helgen? om vi har tur så kan vi få lite ok surf på ett speciellt ställe:)
|
|
|
|
|