Facebook data

1
Panama till jul..
#12759 Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Nu har jag sagt till mamma att jag ska fira jul i Panama (Kan ändras).. tänkte dra till det här campet: www.surferparadise.com/
Nån som varit där, el har andra tips?

Logga in för att svara
#12765 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Många på nätet dissar campet med starka ord. Knappa dig runt och bilda egen uppfattning. Eller någon som varit där?

Logga in för att svara
#12766 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Aldrig varit på camp innan men det här verkar bra, inte så dyrt och så kör dom ut en varje morgon + att jag ska resa själv.. kan vara kul med lite folk över jul iaf..

Logga in för att svara
#12771 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 3

MesS
graphgraph

Traffade en brasse som hade varit dar och han hade inget possitivt att saga om stallet... lagg pengarna på ngt annat;)

Logga in för att svara
#12787 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 25

lars
graphgraph

De ar dyrt och suger..

Logga in för att svara
#12797 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

var i santa catalina i panama för nåt år sen. magiskt bra! dra dit istället. iofs hörde jag en del bra om morro negrito också.

men santa catalina har en låååååååång högerpoint som inte går av för hackor. kan bli sjukt stort dock. se till att tajma så du är där när det är högvatten tidigt på morgonen. går bara att surfa på högvatten och har du otur är det onshore efter 11-12 på dagen.

i santa catalina finns ett par bra ställen att bo på. jag bodde på rollos, mkt bra. typ 15 min gång till pointen. kostade 8 dollar natten för fresh boende. finns nåt annat ställe som är lite närmre.

Logga in för att svara
#12798 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

Logga in för att svara
#12799 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

Logga in för att svara
#12800 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

va fan nu blir jag förbannad, tänkte klistra in lite underbara bilder från santa catalina, och ja, jag har förminskat dem, men det gåååååååår inte ändå. arg. vad gör jag fel????

Logga in för att svara
#12806 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

"De ar dyrt och suger.."

Ser att dom höjt priset nu men tror knappast det suger!

crazynick, tack för tipset.. vet du nått om hur det är att ta några dagars utflykt till Colombia? Man har ju hört att det inte är det säkraste stället på jorden.

Logga in för att svara
#12809 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

jag var inte längre än till santa catalina, som ligger ganska lång NV i panama=en rätt bra bit till colombia.

MEN, man har ju hört en del stories om Darien gap. vilket är träskområdet mellan panama och colombia, det sägs vara en av de få platser på jorden som fortfarande på allvar är sjukt farliga och där det, tro det eller ej, tydligen lurar en jävla massa tvättäkta rövare. är själv allergisk mot coola travellerstories om farliga ställen.....men om detta ställe har jag hört så mkt galet att jag nog fan tror på det.....så, flyg till colombia. eller tror jag man kan ta båtar som kör ut till havs runt om träskområdet.

Logga in för att svara
#12811 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Jo det ska väl finnas en del platser kvar som är lite halvfarliga på denna jord. Skulle vara kul om du har lite bilder att kolla på iaf ...

Logga in för att svara
#12812 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

jo jag ska försöka lägga upp några bilder igen. men fan fattar inte vad som är fel....får väl ta råd av min compadre och forumräven willy wonka.

Logga in för att svara
#12813 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Aldrig lagt upp en bild men ska testa...

Logga in för att svara
#12814 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Kolla så den max är 500px bred, är nog det..

Logga in för att svara
#12855 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

ok jag försöker igen med bilder från santa catalina......så här såg det ut på morgnarna....mmm underbart.

Logga in för att svara
#12856 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

och här har vi en argentinare som på kvällarna drev en magisk köttrestaurang...och på mornarna....tubade han....min holländkse vän tittar avundsjukt in mot honom i tuben

Logga in för att svara
#12857 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

och en bild till som visar på att det var rätt stort när vi var där, localsen sa trippelgubbe i seten. denna snubben var helt galen och tog loco airdrops för att sen smeka sig in i tuberna. kan säga att jag stannade på stranden nån morgon.... och med tanke på att han på bilden inte ens är nära botten på vågen så får man väl säga att det är size.

Logga in för att svara
#12862 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Ser grymt ut, blir att åka dit iaf.

Logga in för att svara
#12867 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

ja det är nog ingen dum idé, men som sagt, se till att tajma så att du har en vecka med högvatten mellan typ 5 och 10 på morgonen när du är där. funkar inte på mellan- och lågvatten och har du otur blåser det onshore eftermiddag...

Logga in för att svara
#12902 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

crazynick skrev:
ja det är nog ingen dum idé, men som sagt, se till att tajma så att du har en vecka med högvatten mellan typ 5 och 10 på morgonen när du är där. funkar inte på mellan- och lågvatten och har du otur blåser det onshore eftermiddag...

Bra tips du ger!..... din väderrackare..

Vi ses på Måndag!

Logga in för att svara
#12955 Svar: Panama till jul.. 18 år sen Stoke: 1

crazynick
graphgraph

hehe jo för santa catlina gäller det att tajma och ha lite koll på omständigheterna, vi hade bara tur som råkade vara där en vecka som var perfekt med tidvattnet. hade ingen aning innan vi kom dit. men säg att högvatten är kl ett på natten och ett på dagen, då är man körd.... om man inte har tur med vindarna på dagen dvs. eller om man gillar stök....men det är inte så kul att surfa trippelgubbe stök....hehe.

jepp på måndag ses vi calle kula. VALBOOOORG. dock ser vädret pissigt ut....

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!