Facebook data

1
A-bay
#1278 A-bay 18 år, 7 månader sen  

Tom

Tja alla svedala surfare.
Aret -06 har varit fyllt av en hel del skit har pa on men A-bay har inte varit sa hart drabbat och surf sesongen har varit grym, dels pga att det har varit bra vagor samt valdigt lite folk i vattnet. Min restaurang e nu klar for sesongen som kommer och saklart att 50 procent dras av for medlemmar,,, Cagge och Henio bjuds av huset..........Seeya..............

Logga in för att svara
#1280 Svar: A-bay 18 år, 7 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Tjena Tom! Kan inte du maila mig. Har slarvat bort din adress.

Har du inte min så hittar du den om du trycker på Kontakta oss längst ner på sidan.

Logga in för att svara
#1342 Svar: A-bay 18 år, 7 månader sen Stoke: 3

cosmocat
graphgraph

tom! kul att du har hittat hit! hoppas ni har det bra, det var alldeles for lange sen jag horde av dig! du far garna lamna din epostadress i min gastbok, eller maila den till mig! ar otroligt sugen pa att komma tillbaka till paradiset o ta en vag i ditt sallskap igen! krama om familjen o ta en tub at manly-crewet!

/andreas

Logga in för att svara
#1343 Svar: A-bay 18 år, 7 månader sen Stoke: 3

okar
graphgraph

Aloha Tom.

Härligt o höra ifrån dig o att saker börja ordna sig. Jag har oxå lyckats slarva bort din email... tar den från Surfsverige här o mailar dig inom kort för o en liten rapport härifrån.

Jag bor i Manly, Australien med resten av svenska surfcrewet o trivs jävligt bra. Måste ta mig för o komma över till Lanken snart alltså... har du vägarna till Oz så vet du vilka du måste höra av dig till.

PEACE.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!