Facebook data

1
Flyg till Lissabon
#12822 Flyg till Lissabon 18 år sen Stoke: 0

Dola
graphgraph

Är det någon som flugit till Lissabon från Göteborg? Vilka är bästa när det gäller frakt av bräda? [img]

Logga in för att svara
#12830 Svar: Flyg till Lissabon 18 år sen Stoke: 0

Sami
graphgraph

Kolla med TAP först och främst, brukar vara billiga. Annars tror jag att Lufthansa ska vara bra.

Logga in för att svara
#12833 Svar: Flyg till Lissabon 18 år sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

har inte flugit från göteborg men väl köpenhamn. tap air portugal blev det för mig och jag slapp betala. de ville ha 500/ resa för bräda (tror det var om den var längre än 180 cm) hur som helst så slapp jag. jag hade ringt innan och de sa att det skulle kosta så jag blev positivt överraskad.

Skulle rekomendera att ringa runt till de olika flygbolagen som flyger till lissboa och välja ett av dem som inte tar betalt för brädan. riktigt surt o pynta.

Logga in för att svara
#12838 Svar: Flyg till Lissabon 18 år sen Stoke: 0

Sami
graphgraph

Linhas Aéras de Mocambique skulle säkert inte ta ett öre för brädan, på de planen kan man hitta allt möjligt i bagageutrymmt, typ som tio kilo fisk i en kopieringspapperslåda Men de flyger tyvärr bara här i från till Lisboa.
Ett annat tips är att kolla med Lundsresebyrå, om du inte ska ringa direkt flybolagen.

Logga in för att svara
#12853 Svar: Flyg till Lissabon 18 år sen Stoke: -7

Slappo
graphgraph

Jag har flygit några gånger från GBG till Lissabon men se up för lufthansa. Senast när jag skulle åka ville dom ha över 2000 spänn fö att ta med brädan en väg plus att dom slarvar alltid bort brädorna i frankfurt. När jag var nere i Peniche i sommras slarvade dom bort brädan i en vecka och nu senast slarvade dom bort bräderna för en tysk snubbe som skulle tävla i Rip Curl WQS i Peniche så att ahn var tvungen att köpa en ny bräda bar för att int missa tävlingen.

KLM ta bar ca 40 euro för att ta med brädan se om du kan få en bra biljett pris med dom.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!