|
#12858 |
Livet i Lofoten 18 år, 1 månad sen |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
<strong>Här diskuteras nyheten: Livet i Lofoten</strong>
Hatta hatta hatta tuuuuuuba!
|
|
|
|
|
#12875 |
Svar: Livet i Lofoten 18 år, 1 månad sen |
Stoke: 0 |
|
Hehe, det vet du gubben. För en clean bild du har på din profil. Rock on man!
|
|
|
|
|
#12876 |
Auer
|
Mycke Lofoten på sista tiden. Vill ni ha invasion eller...?
Vilken feeling! Jag e grymt sugen på lite arctic swell.
Hare bra Corner!
|
|
|
|
|
#12879 |
Stoke: 1 |
|
Man er vell ikke plaget med for mye folk her ute...
|
|
|
|
|
#13270 |
Stoke: -4 |
lena
|
Ser verkligen fram emot filmen! Vilken grym musik passade perfekt till de fina bilderna. Surfade själv i Lofoten i april 2004 och det var det vackraste och mest magiska ställe jag någonsin besökt och surfat! Vi hade 4 perfekta dagar med sol och fina offshore vågor, magiskt! Skickar med bild ,Lofoten 2004 
|
|
|
|
|
#13271 |
lena
|
Det blev fel igen, skulle ju inte skicka 2 likadana bilder:-( jag är ny på dethär forumet, jag lovar att bättra mig. Här kommer en till Lofoten 2004 bild. 
|
|
|
|
|
#13272 |
Stoke: 68 |
|
Lena det blir lika svårt varje gång att skicka bilder..det är lite krångligt men vi förstår..vi gör samma allihopa..det blir tomt i rutan ofta..!!! 
|
|
|
|
|
#13273 |
|
FIna vågor i bakgrunden oxå och det skulle vara flera tjejer i line-up'en tycker jag..kul att ni åkte dit..RAT:)
|
|
|
|
|
#13286 |
lena
|
RATMAN skrev:
FIna vågor i bakgrunden oxå och det skulle vara flera tjejer i line-up'en tycker jag..kul att ni åkte dit..RAT:)
Hej Ratman
Det var den mest fanastiska resan i mitt liv, Jag forstar verkligen att ni har magisk surf uppe i norrland. For mig ar det nog lite val kallt, men jag beundrar och respekterar verkligen det ni gor! Dessutom ar ni ensamma i lineupen, hur grymt som helst!
|
|
|
|
|
#13564 |
|
Kul att du gillade klippet Lena och kul att du har varit här själv och fått njuta av vad Lofoten har att erbjuda. Det måste upplevas för att förstå...
Ratman, när kommer du upp:P ?
|
|
|
|
|
#13595 |
Stoke: 1 |
|
Lofoten suger....finns ju inga babes!! Eller vad säger du Corner? 
|
|
|
|
|
#13597 |
Stoke: 143 |
|
Viva la Norvega.Here a return.Lovade att jag skulle dyka upp i April.Men,,,,  I morgon (fre) så åker en överlastad Golfturbodisel mot grönabussen i Unstad.Vi ses. 
|
|
|
|
|
#13604 |
|
Vi gör dessvärre inte det Jocke, drar till Oslo imorn å vidare till Portugal på måndag. Inte tebax här förrän i början på juni. Hoppas ni får bra surf. Ha re kanon man!
|
|
|
|
|
#13605 |
Stoke: 15 |
|
|
|
|
|
#13618 |
|
lena skrev:
RATMAN skrev:
Hej Ratman
Det var den mest fanastiska resan i mitt liv, Jag forstar verkligen att ni har magisk surf uppe i norrland. For mig ar det nog lite val kallt, men jag beundrar och respekterar verkligen det ni gor! Dessutom ar ni ensamma i lineupen, hur grymt som helst!
Tack Lena..men det finns plats för flera surfare häruppe...om ni skulle vilja göra en norrands resa..bara skriver..vi kan visa er våra fina surfspots..(om du lova att inte berätta för någon annan !! hahaha)
|
|
|
|
|
#13621 |
|
Corner Lappland skrev:
Kul att du gillade klippet Lena och kul att du har varit här själv och fått njuta av vad Lofoten har att erbjuda. Det måste upplevas för att förstå...
Ratman, när kommer du upp:P ?
Jag förmodligen ducker upp för bästa säsongen..(efter sommar)..
Jag skriver till dig innan kan vi möts och dricker lite kall bärs 
|
|
|
|
|
#16100 |
Svar: Livet i Lofoten 17 år, 12 månader sen |
|
Viva la Loftur.Here a go again.Jag och Skarprättarn drar upp för att fira midsommar i 1 1/2 vecka.Så om nån är laddad på en riktig dräng fylla kom då och hälsa på i gröna bussen.Ps medtag dunk och fläsk.
|
|
|
|
|
#16107 |
|
Aaaahhhh, sluta å fresta så där kronis... vi ses, tar med mig riktigt hemstammpat lofot bränka. Eldande arom med tung eftersmak av torrfisk:silly: Ses i dimman gubben hohoho...
|
|
|
|
|
#16245 |
|
Perrfa Corner 
|
|
|
|
|
#16253 |
Stoke: -1 |
ådén
|
Lofoten suger....finns ju inga babes!! Eller vad säger du Corner?
å andra sidan... tänk om det finns massa babes som e trötta på fiskepojkarna där så.... 
|
|
|
|
|
#16257 |
Tore
|
Det låter ju som att det är väldigt fint däruppe. En fråga dock - hur är surfet på sommaren? Kommer det in regelbundna swell? Hyfsad kvalitet?
Tackar
|
|
|
|
|
#16357 |
Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen |
|
Om du surf slikt perfekt förhold med hovud höge bölga tränger man inte jänta att pule after kvardag.
|
|
|
|
|
#16371 |
Stoke: -234 |
|
|
|
|
|
#16372 |
Stoke: -234 |
|
jocke skrev:
Om du surf slikt perfekt förhold med hovud höge bölga tränger man inte jänta att pule after kvardag.
Dere må väre riktig men viss o slätt man icke trenger o pule kvardag viss forrhold er kjempe göj men det må vere göj o se på na! Ene jänte schlätt o se på na!
|
|
|
|
|
#16569 |
|
Der er akkurat kjempe jenter å glo på om slikt ønsker.Dær ær på stranda kvar dag:P Dejligt:)
|
|
|
|
|