Facebook data

1
Livet i Lofoten
#12858 Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

<strong>Här diskuteras nyheten: Livet i Lofoten</strong>

Hatta hatta hatta tuuuuuuba!

Logga in för att svara
#12875 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Hehe, det vet du gubben. För en clean bild du har på din profil. Rock on man!

Logga in för att svara
#12876 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 0

Auer
graphgraph

Mycke Lofoten på sista tiden. Vill ni ha invasion eller...?
Vilken feeling! Jag e grymt sugen på lite arctic swell.
Hare bra Corner!

Logga in för att svara
#12879 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 1

IslandWarrior
graphgraph

Man er vell ikke plaget med for mye folk her ute...

Logga in för att svara
#13270 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Ser verkligen fram emot filmen! Vilken grym musik passade perfekt till de fina bilderna. Surfade själv i Lofoten i april 2004 och det var det vackraste och mest magiska ställe jag någonsin besökt och surfat! Vi hade 4 perfekta dagar med sol och fina offshore vågor, magiskt! Skickar med bild ,Lofoten 2004

Logga in för att svara
#13271 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Det blev fel igen, skulle ju inte skicka 2 likadana bilder:-( jag är ny på dethär forumet, jag lovar att bättra mig. Här kommer en till Lofoten 2004 bild.

Logga in för att svara
#13272 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Lena det blir lika svårt varje gång att skicka bilder..det är lite krångligt men vi förstår..vi gör samma allihopa..det blir tomt i rutan ofta..!!!

Logga in för att svara
#13273 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

FIna vågor i bakgrunden oxå och det skulle vara flera tjejer i line-up'en tycker jag..kul att ni åkte dit..RAT:)

Logga in för att svara
#13286 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: -4

lena
graphgraph

RATMAN skrev:
FIna vågor i bakgrunden oxå och det skulle vara flera tjejer i line-up'en tycker jag..kul att ni åkte dit..RAT:)
Hej Ratman
Det var den mest fanastiska resan i mitt liv, Jag forstar verkligen att ni har magisk surf uppe i norrland. For mig ar det nog lite val kallt, men jag beundrar och respekterar verkligen det ni gor! Dessutom ar ni ensamma i lineupen, hur grymt som helst!

Logga in för att svara
#13564 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Kul att du gillade klippet Lena och kul att du har varit här själv och fått njuta av vad Lofoten har att erbjuda. Det måste upplevas för att förstå...

Ratman, när kommer du upp:P ?

Logga in för att svara
#13595 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 1

Limpan Lappland
graphgraph

Lofoten suger....finns ju inga babes!! Eller vad säger du Corner?

Logga in för att svara
#13597 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Viva la Norvega.Here a return.Lovade att jag skulle dyka upp i April.Men,,,, I morgon (fre) så åker en överlastad Golfturbodisel mot grönabussen i Unstad.Vi ses.

Logga in för att svara
#13604 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Vi gör dessvärre inte det Jocke, drar till Oslo imorn å vidare till Portugal på måndag. Inte tebax här förrän i början på juni. Hoppas ni får bra surf. Ha re kanon man!

Logga in för att svara
#13605 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Hade gärna åkt upp, men under förutsättning att man kan sticka kanske redan på onsdagen och vara tillbaka på söndag kväll i gbg, känns lite tufft. Det är faktist inte mer än knappa 160mil att köra, dock på norska vägar, viaMichelin uppskattar körtiden till 25hrs, inte så illa faktist.

www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/ItiWGPerformPage?reinit=1&strStartCityCountry=1507&strStartAddress=&strStartMerged=G%F6teborg&strDestCityCountry=1574&strDestAddress=&strDestMerged=Unstad&image2.x=0&image2.y=0

Logga in för att svara
#13618 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

lena skrev:
RATMAN skrev:
Hej Ratman
Det var den mest fanastiska resan i mitt liv, Jag forstar verkligen att ni har magisk surf uppe i norrland. For mig ar det nog lite val kallt, men jag beundrar och respekterar verkligen det ni gor! Dessutom ar ni ensamma i lineupen, hur grymt som helst!

Tack Lena..men det finns plats för flera surfare häruppe...om ni skulle vilja göra en norrands resa..bara skriver..vi kan visa er våra fina surfspots..(om du lova att inte berätta för någon annan !! hahaha)

Logga in för att svara
#13621 Svar: Livet i Lofoten 18 år sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Corner Lappland skrev:
Kul att du gillade klippet Lena och kul att du har varit här själv och fått njuta av vad Lofoten har att erbjuda. Det måste upplevas för att förstå...

Ratman, när kommer du upp:P ?

Jag förmodligen ducker upp för bästa säsongen..(efter sommar)..
Jag skriver till dig innan kan vi möts och dricker lite kall bärs

Logga in för att svara
#16100 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Viva la Loftur.Here a go again.Jag och Skarprättarn drar upp för att fira midsommar i 1 1/2 vecka.Så om nån är laddad på en riktig dräng fylla kom då och hälsa på i gröna bussen.Ps medtag dunk och fläsk.

Logga in för att svara
#16107 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Corner Lappland
graphgraph

Aaaahhhh, sluta å fresta så där kronis... vi ses, tar med mig riktigt hemstammpat lofot bränka. Eldande arom med tung eftersmak av torrfisk:silly: Ses i dimman gubben hohoho...

Logga in för att svara
#16245 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Perrfa Corner

Logga in för att svara
#16253 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

Lofoten suger....finns ju inga babes!! Eller vad säger du Corner?

å andra sidan... tänk om det finns massa babes som e trötta på fiskepojkarna där så....

Logga in för att svara
#16257 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Tore
graphgraph

Det låter ju som att det är väldigt fint däruppe. En fråga dock - hur är surfet på sommaren? Kommer det in regelbundna swell? Hyfsad kvalitet?

Tackar

Logga in för att svara
#16357 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Om du surf slikt perfekt förhold med hovud höge bölga tränger man inte jänta att pule after kvardag.

Logga in för att svara
#16371 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
Hade gärna åkt upp, men under förutsättning att man kan sticka kanske redan på onsdagen och vara tillbaka på söndag kväll i gbg, känns lite tufft. Det är faktist inte mer än knappa 160mil att köra, dock på norska vägar, viaMichelin uppskattar körtiden till 25hrs, inte så illa faktist.

www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/ItiWGPerformPage?reinit=1&strStartCityCountry=1507&strStartAddress=&strStartMerged=G%F6teborg&strDestCityCountry=1574&strDestAddress=&strDestMerged=Unstad&image2.x=0&image2.y=0

Finns det nån sjyst Michelin restaurang längs vägen då?

Logga in för att svara
#16372 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke skrev:
Om du surf slikt perfekt förhold med hovud höge bölga tränger man inte jänta att pule after kvardag.

Dere må väre riktig men viss o slätt man icke trenger o pule kvardag viss forrhold er kjempe göj men det må vere göj o se på na! Ene jänte schlätt o se på na!

Logga in för att svara
#16569 Svar: Livet i Lofoten 17 år, 11 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Der er akkurat kjempe jenter å glo på om slikt ønsker.Dær ær på stranda kvar dag:P Dejligt:)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!