Facebook data

1
Surfare på fredagsflört, i P3 alltså
#12903 Surfare på fredagsflört, i P3 alltså 18 år sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Jo, hörde att det var någon surfare som skulle vara på programmet fredagsflört på P3. Någon som vågar ge sig till känna? Det är säkert du Snake-Christian

... Hur tragiskt uttråkad är jag egentligen. Sitter och sliter vid datorn och radion bara strömmar in i öronen...

Logga in för att svara
#12908 Svar: Surfare på fredagsflört, i P3 alltså 18 år sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

hahahaha, jag hörde på det förra veckan, då var det en tjej som surfade. Hörde inte vad hon hookade upp med...

Logga in för att svara
#12953 Svar: Surfare på fredagsflört, i P3 alltså 18 år sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Lyssnade lite på tjejsurfaren. Jag var inte helt övertygad om att hon hade surfat speciellt mycket. Lät mer sopm om han hade varit utomlands i två veckor och där lärt sig stå på en bräda. Hon klicka inte helt med surfuttryck. Hon sa bland annat surfingbräda. Det är kanske inte så konstigt men de jag känner som surfar säger surfbräda, inte surfingbräda.

Logga in för att svara
#12960 Svar: Surfare på fredagsflört, i P3 alltså 18 år sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Nej, det här är alltså en kille som ska var med på riksradion idag kl 13. Värt att lyssna. Så man kan tracka honom i lineupen på Torö

Logga in för att svara
#12965 Svar: Surfare på fredagsflört, i P3 alltså 18 år sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Programmet är på.

Pelle heter han. Men han ÄR inte surfare. Han vill bli, ska till Biaritz i sommar. Han fnittrar när han skrattar. Han vill inte vara normal. Tex så åker han snowboard inte skidor, bara en sån sak. Han har blåa arbetskläder på sig. Små arbetsbyxor. Till vardags har han jeans med T-shirt utan tryck. Han söker en brud som har självdistans, har humor och hittar på nya upptåg åt mig. Viktigt att hon har ett intresse, och att man litar på varandra...

Nu kommer det spännande. Nu ska tjejerna ringa in. Ooooh! Jag kan inte bärja mig.................. Not

Logga in för att svara
#12968 Svar: Surfare på fredagsflört, i P3 alltså 18 år sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Det blev brud nr 3, kallpratar experten som åker snowboard. Klart bästa valet. Grattis Pelle... Antagligen är hon ful som stryk.

Logga in för att svara
#12970 Svar: Surfare på fredagsflört, i P3 alltså 18 år sen Stoke: -18

Tyreso_soulsurfer
graphgraph

Det bästa va ju när hon snacka om vad hon gilla för sorts hår Flint eller stekig backslick då sa hon flint för hon gillade tydligen tunnhåriga samt rakade och han svarar med men jag är typ rakad lite längre ja rakad kanske är dumt men ja du förstår:P christer i P3 har förgyllt många ensamma resor till Torö

Logga in för att svara
#12978 Svar: Surfare på fredagsflört, i P3 alltså 18 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Stackars satar...

Bra att Pelle vet vad han ska bli när han blir stor, surfare.
Bra att Pelle inte vill vara normal.
Med fnittret kommer han nog långt som Wannabeeeeeeeeeeeee:woohoo:

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!