No offense daniel med hur kan du bli äcklad av denna tråd? förstår bara inte...Jag säger inte legalize it don´t critizize it, eftersom stora delar av befolkningen inte klarar av att bruka vare sig illegala droger eller legala som alkohol...Snarare säger jag släpp det inte helt fritt eller förbjud alla former av verusningsmedel och därmed även öl. Att låta alkohol vara så fritt som det är... ja det är ett hyckleri utan dess like! Folk som spyr till höger och vänster om en och ger varandra på käften. Sällan har jag sett människor så väck som på alkohol. Alla som brukar andra substanser än alkohol för att uppnå ett rus är inte därför per definition pundare. Det är ju detsamma som att säga som att alla som dricker lite virre är alkoladas. Bruka och missbruka det är det enda det handlar om och det gäller ju det mesta som stimulerar våra sinnen såsom mat etc. De där små rackarna påväg ut till åsa kan bli ett rätt roligt te som garanterat inte leder till käftsmällar. Inte för att jag har provat konstapeln!
"You know I don't see why I should be the criminal
How can something with no recorded fatalities be illegal
And how many deaths are there per year from alcohol
I just completed Gran Tourismo on the hardest setting
We pose no threat on my settee
Ooh the pizza's here will someone let him in please
"We didn't order chicken, Not a problem we'll pick it out
I doubt they meant to mess us about
After all we're all adults not louts."
As I was saying, we're friendly peaceful people
We're not the ones out there causing trouble.
We just sit in this hazy bubble with our quarters
Discussing how beautiful Gail Porter is.
MTV, BBC 2, Channel 4 is on until six in the morning.
Then at six in the morning the sun dawns and it's my bedtime."