Facebook data

1
Corralejo?
#13189 Corralejo? 18 år sen Stoke: 0

Lusse
graphgraph

Jag o sambon funderar på o dra o surfa i slutet på november... Var nere förra året på Fuerte, men då vid La Pared. Lite joxigt då vi bodde i Jandia o nu funderar vi på o åka till Corralejo i stället. Är det någon som har varit där o har lite mer info? Jag har surfat en del, men sambon är färsk...
Vi har bara en veckas semester, så det blir inte tal o Bali el nåt annat fränt utan vi tänkte ta en hederlig charter för enkelhetens skull.
Tacksam för lite tips o info.
Hepp

Logga in för att svara
#13194 Svar: Corralejo? 18 år sen  

WaveyGravey

Swingkid brukar erbjuder lokalinfo och plats i lägenhet där . Kolla på nordsurf.com - där finns en tråd om just detta.

Logga in för att svara
#13195 Svar: Corralejo? 18 år sen Stoke: 0

Lusse
graphgraph

Tack o bock, ska genast susa dit o kolla!!

Logga in för att svara
#13204 Svar: Corralejo? 18 år sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Hej svejs.
Jag o Pelle Blanco har ett surfhostel inne i Corralejo som går för fulla muggar!!
Det skulle kosta er totalt 200 euros för en veckas boende här... 10 min gåväg till flera spots och 200m till stranden..
Om ni hamnar på hotel så hör av er så kan ni få bra info om spots, resuranger, barer, supermarkets m.m
Lycka till!

Logga in för att svara
#13205 Svar: Corralejo? 18 år sen Stoke: 0

Lusse
graphgraph

Mors!

Ja, jag "hörde" det. Försökte snoka rätt på nån hemsida el nåt, men hittade nada. Finns det nån sida man kan kika in på? Vore ju treeefligt o slippa bo på nåt jättekomplex:D
Nu ska jag tacka för kaffet o logga ut, men det låter ju högintressant. Hör av dig om det finns nån mer info.
Tusen tack för hjälpen!!

Logga in för att svara
#13209 Svar: Corralejo? 18 år sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Logga in för att svara
#13242 Svar: Corralejo? 18 år sen Stoke: 0

Lusse
graphgraph

Tackar tackar;)

Logga in för att svara