Facebook data

1
surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!)
#1319 surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 7 månader sen Stoke: 2

graphgraph

tjena! jag är desperat och har surfabstinens... söt flickvän har jag men någon att surfa med har jag inte! please säg att du vill surfa med mig!

bor i lysekil norr om gbg. blir varberg eller åsa eller nåt annat åtminstånde söndag och måndag, kanske lördag, funderar på vandrarhem eller stuga, tror inte jag orkar köra 40 mil varje dag...

en liten bil har jag om jag ska plocka upp nån i gbg!

kom igen nu

Logga in för att svara
#1366 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 7 månader sen Stoke: 2

graphgraph

hallå eller ingen?

Logga in för att svara
#1460 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 7 månader sen Stoke: 2

graphgraph

men hallå det måste väl finnas nån här som ska ut och surfa på västkusten imorn! är det ingen som vill släppa in en ensam stackare i gemenskapen?

Logga in för att svara
#1463 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 7 månader sen Stoke: 2

graphgraph

slå en signal när ni åker vet jag 0733261925

Logga in för att svara
#1468 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helg 18 år, 7 månader sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

Dra ner till Åsa vetja. Där lär du få sällskap om det blåser över 8. Ett tips: kör lång bräda och sitt utanför terrierflocken.

hadet

Logga in för att svara
#1471 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 7 månader sen Stoke: 0

Toni
graphgraph

Om du sticker ner över dagen nån dag så hakar jag gärna på. Bor i Stenungsund. Om du inte skäms för och synas med en bodyboardare .

Logga in för att svara
#1478 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 7 månader sen Stoke: 2

graphgraph

varför skulle jag skämmas för det?

men du ta och ring eller smsa mig för det är troligt att det bara blir överdagen idag och att jag drar ner imorn igen!!

jo kommer mest troligt köra på 8'6'' så att man slipper vänta hela dagen

Logga in för att svara
#1791 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 7 månader sen Stoke: 2

graphgraph

ok nu till på fredag då?! åsa känns det som

Logga in för att svara
#1806 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 7 månader sen Stoke: 0

Toni
graphgraph

Laddad. Alltid laddad. Dyker det inte upp nåt viktigt så är fredagen intressant. Du har mitt mobilnummer.

//Toni

Logga in för att svara
#1818 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

graphgraph

gött! blev bara lite orolig faktiskt, detta är fredag morgon och vi pratar om vågor på mellan 4 och 6 meter signifikant!! i lilla kattegatt!!

Logga in för att svara
#1819 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

graphgraph

Logga in för att svara
#1820 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

graphgraph

Logga in för att svara
#1821 Svar: surfkompanjoner i gbg trakten (för helgen!) 18 år, 6 månader sen Stoke: 2

graphgraph

nu kommer den jä'kla bilden

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!