|
#13245 |
Nybörjare 18 år, 1 månad sen |
Stoke: 0 |
|
Finns det någon annan nybörjare här som surfat lite innan och som jag söker någon annan att surfa med?
Det vore fantastiskt kul om så vore fallet så skriv till moi!
//Elin
|
|
|
|
|
#13249 |
Svar: Nybörjare 18 år, 1 månad sen |
Stoke: 68 |
|
|
|
|
|
#13255 |
|
|
|
|
|
#13258 |
Stoke: -1 |
ådén
|
har surfat lite tidigare oxå, skall du på nåt camp eller liknande i sommar!!?
|
|
|
|
|
#13265 |
Stoke: -18 |
|
hej om du vill surfa sthlm så är det bara kolla smhi Sydliga vindar 10ms= Torö
Nordliga vindar 12-100000000000000ms Väddö.
Har du bil i så fall är det bara ut och köra efter surfet. alternativt ställa dig efter nynäsvägen med brädan under armen så ska du se att nån vänlig surfare stannar:P
stay fresh
|
|
|
|
|
#13289 |
|
Åden... Nej inte vad jag vet men det hade ju varit fantastiskt kul vet du nåt?!
|
|
|
|
|
#13291 |
|
Tyresö_soulsurfer... Tack för tipset har tyvärr inget körkort så det får bli tummen ivädret! men om du skall ut ngn gång och det är varmt nog för en 4,2 mm våtdräkt så vill jag mer än gärna dela på bensinen!!
//Elin
|
|
|
|
|
#13292 |
Stoke: 14 |
|
Hej Elin.
Ta en titt på tråden "sommarsamling" som ligger på denna sidan någonstans. Det blir ett surfcamp i skåne i sommar om det är intressant.
ha det bra:)
|
|
|
|
|
#13295 |
|
Cederholm... Tack för tipset kollade runt lite hitta tyvärr ingen sommarsamling men många andra camps som oxå låter otroligt kul...typ åt det varmare hållet:)
//Elin
|
|
|
|
|
#13296 |
Stoke: 14 |
|
|
|
|
|
#13301 |
Stoke: -18 |
|
4.2 mm dräkt då är det bara att köra lite wettie warmers kan ju va skönt då dock..
har du nån bräda då?
|
|
|
|
|
#13305 |
|
Tyresö_soulsurfer....nu blev jag lite osäker sprang precis ner för att kolla tjockleken på min våtdräkt men hittade inte så jag antar att det är 4,2 ...Wettie warmers??...du menar en tröjan som man har under våtdräkten? Ja jag har bräda en 6,7:a Bic...Ledsen om jag kanske ställer knasfrågor men har inte surfat regelbundet sedan min tid på Fuerte och det var läääänge sen.... 
|
|
|
|
|
#13307 |
Stoke: -4 |
lena
|
Hej Elin
Jag har ett surfcamp i Frankrike som heter KoalaSurf. Kolla garna pa var hemsida www.koala-surf.com
Lycka till med surfen, det ar ju det basta som finns!
/Lena
|
|
|
|
|
#13308 |
|
LadyLove
|
Hej Elin,
Jag vet åtminstone en tjej så här på rak arm som väldigt aktivt söker surfkompisar i Stockholms området. Sen finns det några i Uppsala också. Och kanske fler i Stockhoms som jag inte tänker på nu.
Du är välkommen till vårat tjej surf forum, där tjejer från hela sverige (även från utlandet) söker och finner surfsällskap jorden över.
För att hitta dit: Klicka på min profilbild här till vänster, så kommer du till min profil, där det finns en länk som heter "skicka email". Klicka på den och skriv några rader så add'ar jag dig.
Peace
|
|
|
|
|
#13322 |
ådén
|
funtar på att åka på nåt inte alltför dyrt i sommar behöver dock en respolare som är över 18......... 
|
|
|
|
|
#13324 |
|
LadyLove skrev:
Du är välkommen till vårat tjej surf forum, där tjejer från hela sverige (även från utlandet) söker och finner surfsällskap jorden över.
Personally I think it would be more polite if you stopped outing your forum on this one. It is generally considered very bad maners and you're taking advantage of Petter's hard work and cool attiude in a very brutal maner. Show a little respect.
|
|
|
|
|
#13330 |
|
Till LadyLove och Lena...tack för tipset!
|
|
|
|
|
#13331 |
|
Åden.... jag funderar oxå på att kanske åka ngnstans, campsen tycker jag verkar vara roliga för att komma igång om man inte plaskat på länge, vilket inte jag har.
|
|
|
|
|
#13334 |
ådén
|
|
|
|
|
#13360 |
ådén
|
vi kan ev. hänga på Ants surf "camp" /trip
|
|
|
|
|
#13384 |
|
Åden...Ja, vad är det för camp?
|
|
|
|
|
#13395 |
ådén
|
hans skulle ner me flickvännen, o hans polare hade campingplatser inhyrda på campingen i biarritz, om det hela går så ska vi bila ner dit o vara där i 3 veckor ungefär,vore kul om vi åkte!
|
|
|
|
|
#13545 |
ådén
|
var du intresserad eller? det är bara fråga ants om info o så...
|
|
|
|
|