|
#1332 |
Intresseanmälan till Masters VM 18 år, 7 månader sen |
Stoke: 1 |
|
Var på storfräsarmöten igår på Hilton där Puerto Rico presenterade upplägget inför Masters Vm, den 22-28 Januari.
Finns det några gubbar som är sugna på att åka så är det bäst att vi sätter igång redan nu med planeringen (läs betala anmälningsavgift).
Eventet har ett begränsta antal deltagarnationer, typ 15 och i dagsläget så finns bara 7-8 lediga platser. ISA´s legendariska El Presidente Fenrnando Aguerre tillade att det ska "lägga fokus på att ha kul". Det blir bara ett podium, chillade middagar och allmänt gubbhäng!!!
Kategorier
35-39 2 st
40-44 2st
45+ 2st
Samtliga klasser är open så vilka brädor som helst får användas.
Svara gärna här och fort om någon är intresserad - jag kan ta direktkontakt med ISA-folk medans jag är här och se till att vi kommer med.
Gubbar vakna!
Jag önskar att jag var 35!
|
|
|
|
|
#1333 |
Svar: Intresseanmälan till Masters VM 18 år, 7 månader sen |
Stoke: 28 |
|
Måste man vara Svensk medborgare? Det kollar de väl inte eller? Jag kan definativt tänka mig ställa upp i så fall.
//Gerrie
|
|
|
|
|
#1335 |
|
Umpu
|
Didine Bedradoi och Zafer Taylor borde surfa i första klassen. 2 personer med gedingen tävlingsvana.
|
|
|
|
|
#1358 |
Stoke: 33 |
|
Du maste vara svensk medborgare.
Henio
Didine
Zafer
Matthew
Sicket team det kunde va
|
|
|
|
|
#1364 |
|
eller Jeppe MAlmberg han ar ju gammal nu!!!
|
|
|
|
|
#1405 |
Stoke: 0 |
Yann
|
Kollar dom leg? Jag kan odla ett trovärdigt helskägg på en vecka annars!
|
|
|
|
|
#1410 |
Stoke: 5 |
|
innan va de åldern till baren/bolaget som krångla nu ere surfen...
aja finns några sköna typer, finns ju han nere i ystad som shapar brädor...
inte för ja vet va han heter man han e skön å trevlig 
|
|
|
|
|
#1415 |
Tom
|
Om man hade kunnat ta sig ifran on sa hade det definitivt varit intressant, men som alltid tyvarr...
Tom
|
|
|
|
|
#1425 |
Stoke: 7 |
Cagge
|
I´m the man; 43 år gammal, van vid stora vågor, helylle hyvens, har ingen egen surffirma. Gillar soulsurfing & kamratskap. Over&Out Cagge:)
|
|
|
|
|
#1442 |
|
...
|
Vem är det som shapear brädor i Ystad? Du menar inte YstadHåkan? Visste inte att han shapeade brädor. Annars kanske du menar Mattias i Jonstorp???
|
|
|
|
|
#1465 |
Stoke: 28 |
|
OK, då får jag surfa åt Gävle Crew de är väl fransmän eller? Nu har jag drukit för mycket rött vin igern märker jag ....... shit ...
|
|
|
|
|
#1467 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Gazzer skrev:
OK, då får jag surfa åt Gävle Crew de är väl fransmän eller? Nu har jag drukit för mycket rött vin igern märker jag ....... shit ...
Du bara snackar, svär o pimplar eller?... 
När får vi då se dina färdigheter här, nu när du skaffat nya dansskor och parkettgolv?
|
|
|
|
|
#1479 |
Stoke: 3 |
|
 Känns ju riktigt kul att vara i mogen ålder för en gångs skull. P.R. var mitt hem i 10 år. Känner till vartenda bryt. VM gick ju där -88 i Aguadilla trakten, slapp en rep övning tack vare Johan tror jag han hette i SSA då. Fast jag aspirerar inte på att vara världmästare precis. Men krutgubbe är jag iafall.
|
|
|
|
|
#1483 |
|
tJONGALONG ,hoppsan lite caps lock ser jag.
här händer det grejjer.Ngr dgr nätfri och missar allt ?
DETTA ÄR MIN OFFICIELLA INTRESSE ANMÄLAN TILL MASTERS i P:R: -07,klass 40-44.
HENIO WANNA SHREDDALOT
|
|
|
|
|
#1530 |
|
Kross Postar detta för er som inte tar en sväng inom Nordsurf....
"VM masters 2007
Laget kommer spikas under november månad och SSA ser fram emot intresseanmälningar fram till den 15:e november. Laget kommer att tas ut av styrelsen och vi hoppas att vi kan få ihop ett fullt lag.
Skicka Er intresse anmälan till:
jesper@resta.se
vi söker surfare enligt nedan
35-39 2 st
40-44 2st
45+ 2st
se länken nedan för detaljer
www.isasurf.org/events_07masters.php"
|
|
|
|
|
#1758 |
|
Jag har meddelat ISA om vårat intresse
|
|
|
|
|
#1771 |
|
Är du Teamcaptain för Masters-Vm Adisgladis?
J
|
|
|
|
|
#1831 |
Svar: Intresseanmälan till Masters VM 18 år, 6 månader sen |
|
adisgladis
|
Nej - jag har inte åldern inne - haha! Hur skulle det se ut med värsta barnrumpan på Masters som springer runt och väcker gamal gubbar på morgonen! Dessutom är jag totalt barskrapad efter VM. Fan USA suger verkligen för plånboken - totalchock!!!!!!
Tror inte någon nation kommer ha kaptener, sponsorer och massa såna saker. Detta är framförallt ett perfekt tillfälle för folk som tävlat mot varandra genom åren att bibehålla sina relationer, ha trevligt och äta gott tillsammans. Om jag kan surfa när jag blir gammal (verkar inte hända) så skulle jag mer än gärna åka iväg på sånt här.
|
|
|
|
|
#1840 |
|
Janne E
|
 "Om jag kan surfa när jag blir gammal (verkar inte hända) så skulle jag mer än gärna åka iväg på sånt här. "
Att surfa eller bli gammal?
|
|
|
|
|
#1857 |
|
Med mitt trackrecord lär det väl gälla båda två!!!! Känner mig iofs som 60 bast!!
|
|
|
|
|
#1858 |
|
Janne E
|
Det är inte åren som gör en gammal.Slutar man göra saker man tycker är kul åldras man snabbt. 
|
|
|
|
|
#1921 |
|
INte for att vara en total nob har men det hade varit kung om SSA haft samma team captain under flera arstis istallet for en ny person for varje event.
|
|
|
|
|
#1930 |
|
Janne E
|
Vet inte vad vad irländska ordet "arstis"betyder men förstår vad du menar och håller med.( förutsatt givetvis att personen i fråga har det som krävs.)
J
|
|
|
|
|
#1937 |
|
Pleanáil bain fhadtréimhseach eller lang tids planering som det sa fint heter pa svenska..
Tror det finns manga kompetenta personer inom SSA eller i dess narhet som kan ta hand om en team kapten roll pa ett bra satt.
Nepp, nu ska jag dra o surfa lite onshore skit..
Hej HEj
|
|
|
|
|
#2202 |
|
Zafer
|
Jag e gärna med i 35-39 klassen
men vad kostar detta kalas .
Zafer
|
|
|
|
|
#2532 |
|
Min efarenhet av sånt här är att det kan bli hur dyrt som helst så 15 lax får man nog lägga undan allt som allt.
Det finns fortfarande plats enligt Joie på ISA!
|
|
|
|
|
#2670 |
Cagge
|
Hallå Adam! För ett par veckor sedan var det ju så bråttom. Hur går det med uttagningen och anmälan till gubb-VM. 
|
|
|
|
|
#2699 |
Cagge
|
................................Is there anybody out there???...................Pink Floyd - 73 
|
|
|
|
|
#3266 |
|
Nu så har alla datum spikats från ISA´s håll. Jag kanske överdrev bråttomheten lite!!!!!!
Den 25 november måste lagets storlek spikas. Laguppställningen kan man hålla på året ut!
|
|
|
|
|
#3309 |
Cagge
|
Bra! Kul att någon besvarar frågorna. SSA gör det inte!! Det var över en månad sedan Du/SSA gick ut med anmälan till Masters VM. Vi ( Jag, Henio & Binge ) förmodar att SSA inte längre får så många nya anmälningar och vi tycker definitivt att det är hög tid att presentera ett lag. Alla som har anmält sitt intresse behöver veta detta i god tid för sin planering. Fruar/ sambos, anställda, barn & f*n och hans mormor skall informeras/övertygas. Flygbiljetter skall bokas nu och inte ett par veckor före avresa. Det blir mer kostsamt att representera SSA på Puerto Rico ju längre det dröjer med uttagningen. Vi kör gärna gubb-vm med webcasting och allt men vi vill ha besked snarast. Det tror vi att alla vill. Att förhala laguppställningen till nyår verkar mystiskt. Det bäddar för avhopp & konstiga inhopp. Snälla! bespara oss från fler skandaler.
Med förhoppning
Cagge, Binge& Henio

|
|
|
|
|
#3327 |
|
Nu är Sverige anmält - fullt lag på 6 pers ska tas ut!
Hoppas det inte blivit fullbokat bara!!!
|
|
|
|
|
#3395 |
nirre
|
Jag håller med Cagge, det vore kul att se laget!
Förhopningsvis behövs det inte men jag vill ändå stryka under att NORD inte har något med uttagningen att göra. Hoppas alla håller sams den här uttagningen 
|
|
|
|
|
#3460 |
|
 20 år för sent, men still going strong. Okejdå, jag får väl axla reseledarrollen igen. Komigen nu gubbar! Nu kör vi! Även om vi inte skulle vinna så vet jag var man har skoj! Hoppas Tres Palmas bryter!
El Vikingo:woohoo:
|
|
|
|
|
#3907 |
Svar: Intresseanmälan till Masters VM 18 år, 5 månader sen |
Cagge
|
Hur går det med laguppställningen ??? De som platsar / inte platsar måste få veta något nu. SSA har ju anmält ett lag och lovat att det skall vara klart förra månaden! 
|
|
|
|
|
#4070 |
|
adisgladis
|
Tyvärr blir det inget Masters-VM för Sveriges del då SSA inte kunnat betala i tid!
|
|
|
|
|
#4186 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
Synd! Då klistrar vi av den här... 
|
|
|
|
|
#4201 |
|
Eller den här:evil:
Fan oxå! Jag som fixat schysst boende i puntas. Vi kunde ha haft dökul!
Kom igen SSA, betala in i tid nästa år så åker vi! 
|
|
|
|
|