Jag blir så himla less när jag får se sån här krititk föras mot nya styrelsen. De har inte suttit speciellt länge och du har redan börjat hacka på de. Varför då? Det var samma sak 2005. Jag är egentligen mest förvånad över att du lyckades hålla dig från att klaga på att SM inte har hållits än....
Vad är det du för kritik mot egentligen? Ett stort och brett lag till EM är redan utagen och publicerad sedan flera dagar på SSAs officiella hemsida (som för övrigt fick bytas eftersom förra styrelsen hade svårigheter att föra över användarnamn och lösenord till nuvarande styrelsen). TC och domare är väl ändå bara detaljer i det hela, det viktigaste är väl ändå att det finns ett lag av surfare på plats.
Har det nånsin funnits protokoll från styrelsemötena, jag har aldrig sett nåt sånt någonsin i SSAs styrelse?
Förlåt om jag är lite petig men finns det någon styrelse som utlyst filkmkvällar och beachpartyn månader innan de har skett? Om du ändå hade lite tålamod skulle du nog se att något sånt säkert dyker upp efter att EM har arrangerats klart (för EM lär väl ändå vara prioriterat före en surffilmskväll...

)
Jag är iaf glad över att de pengar och sponsorer som lyftes fram av förra styrelsen inför gubb-VM nu kommer till god användning inför EM. Får de nu till ett EM med bra stoke och teamkänsla så kommer Quik säkerligen vara villiga att sponsra en så udda surfnation som Sverige. Blir det ännu ett år av bråk kan jag förstå att det inte blir något mer spons. Varför kritisera? Vad tjänar SSA på det?
Vad skulle vara bättre för Quik än ett landslag klädd i deras våtdräkter som surfar en snöstorm i nollgradigt vatten när det tio minusgrader och femton sekundmeter rak onshore??? Surfing vikings! Då snackar vi "The Warmest Wettie".
mvh
~William Strömgren
ps
Heja Jakob!
ds