Facebook data

1
SurfOtur?!
#13863 SurfOtur?! 18 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Sitter o har trakigt pa jobb o inget surf narmaste 2 dagarna.
Sa tankte slanga upp en oturs lista Har har jag harliga grejor ni garna far forsoka toppa.

1. Pa vag till skanes ostkust rycks takracket av bilen med 4 brador min ar den enda som blir skadad.
2. Pa grund av fetma sa spracker jag min 6mm vatdrakt over ryggen och far surfa I en 4 mm.. (detta I februari)
3. Tappar bradan I vik nosen traffar en sten o sen skjuts tailen ratt in I piren tok ding och far ente ens surfa.
4. Pajjar foten 2002 I en take off! och missar EM chans
5. Spranger en spray burk pa en oppen eld 2 as cleena 2 cm djupa dings I bradan fran brinnade trakol.
6. Ex flickvan far nastan laggas in pa sjukhus med gigiantisk huvudvark - da jag slangt polyester i soppasen under diskbanken
7. Far for mig att ligga pa rygg med huvudet forst pa en vag fick aka till sjukhus for att sy halet I ryggen

Det var nog allt

Nan som har haft varre "otur"?

Logga in för att svara
#13869 Svar: SurfOtur?! 18 år sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Ha ha, vilken lista. Vågar inte på mig att anteckna sådant.. När ska sådana som du och jag växa upp. Vi är ju gubbar nu

Logga in för att svara
#13880 Svar: SurfOtur?! 18 år sen Stoke: 0

Jonasurf
graphgraph

Tar bort stroparna på 7-8 brädor på taket av hyrvanen på Lanzarote - det blåser rätt bra - samtliga brädor åker av - en krossar rutan på hyrbilen brevid - var på en VÄLDIGT ilsken och arg Polak ingår förhandlingar om åtgärd med mig medans resten av NERD crewen står brevid och bara tittar på ............ forts .................

Logga in för att svara
#13933 Svar: SurfOtur?! 18 år sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

Var 2 veckor i spanien/portugal förra året, output (notera, allt detta hände under sammanhållen 2v-period):

¤Skogsbränder när det skulle kampas mitt i natten
¤Felkörning på ett antal timmar (ok, inte så farligt)
¤Fastkörning i sand klockan två på natten, kom loss vid fyra, med hälp av två dyngraka fransoser, en tamp, tre portugisiska poliser och en Robbi Williams- pappdocka i verklig storlek.
¤bortsurfad bilnyckel
¤utelåsta från bil i fyra dygn och strandade i väntan på någon typ av hjälp.
¤Outgrundligt dingade nyinköpta tuflitebrädor, Söndrig leash etc etc..
¤Pajade visakort vid mkt illa valda tillfällen
¤Sent flyg hem.

Och så här började resan, vi tyckte det var lustigt namn på ett samhälle... först, sen var det liksom inte så kul längre...

Logga in för att svara
#13934 Svar: SurfOtur?! 18 år sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

JA bilden då... på stället vi åkte förbi dag 1 på otursresan...

Logga in för att svara
#13936 Svar: SurfOtur?! 18 år sen Stoke: 2

pikles
graphgraph

och för tredje gången försöker jag lägga in hela poängen med min historia!!

Logga in för att svara
#13940 Svar: SurfOtur?! 18 år sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

He He den skylten minns man. Var dar forra aret.

Samma resa surfade min fru Rodiles. O deras "surfinstruktor" forsokte forst strypa en kille med leashen ute I vattnet.
Uppe ur vattnet sa anvande instruktoren bradan som ett boll tra med fenorna forst pa samma kille. Brot av ett gang fenor over killens rygg o huvud.

Polare Jeppe tappade bilnycklarna I vattnet I Tamri Marocko. Sa jag tog bussen I vatdrakt till Agadir, sprang till Hyrfirman (var runt 17.00) och lyckades sedan fixa lift tillbaks I samma vatdrakt.
Samma resa skickades hela mitt baggage till Egypten. Sa inget baggage under forsta veckan.

Sen finns det bilder pa ocksa nar jag kraktes ned hotel rummet i Ecuador, men det ar en annan historia..

Logga in för att svara
#13949 Svar: SurfOtur?! 18 år sen Stoke: 4

Jimbob
graphgraph

- Alla gånger det varit sunk och det är bara att vända hem igen.
- Grym surf och i väskan ligger tjejens våtdräkt. Jag fick på mig den och blev röd och svullen i ansiktet. Rena rama G-dräkten
- Surf i dyngvatten på Popollo. Tre pers delar på öroninflammation, ögoninflammation och bihåleinflammation.
- Ingen surf på Playa de Otur.

Hörde om **** som skulle bajsa på revet på Asu innan han paddlar ut och blir överraskad av ett freakset som spolar in och han bryter armen. Detta på första dagen.

Logga in för att svara
#13953 Svar: SurfOtur?! 18 år sen Stoke: -234

sverre
graph

en gång när jag surfade fick jag en ding i brädan, snacka om otur!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!