Facebook data

1
Maylasian Airlines brädavgifter
#14112 Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Hej! Någon som har någon erfarenhet av Maylasian Airlines ochh brädavgifter? Jag ska till Bali.

Logga in för att svara
#14114 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Tjenare Yann!
Kolla den här länken så får du svar på din fråga ( www.malaysiaairlines.com/getdoc/8e149743-1db2-4580-b43b-9b61ec2f1735/Baggage_Information.aspx). Har själv rest med dem och kan rekommendera dem:-) Annars är Thai air ett alternativ då de har ändra sina regler till att ta med surfbräda till Bali sedan förra året:-) Ha det bäst

Logga in för att svara
#14124 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Kolla www.malaysiaairlines.com/getdoc/0d066a86-a2e1-40c7-8ac7-d61fcf512bf8/Baggage-Information.aspx
Sida 11 säger att "will always be subject to an excess bagage charge"
Hade för mig att de var gratis med dem men blandar kanske ihop dem med Singapore Airlines som ska vara gratis.

När drar du Yann och hur mycket fick du hosta upp för biljetten? Flyger du från Stockholm?

Ha en bra resa..

Lars

Logga in för att svara
#14140 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: 0

Åsa
graphgraph

Vi drar 29 juni och stannar till 25 juli. Tur & Retur Stockholm för 9.200:-, bokade på nätet igår.

Den här gången ska vi försöka att inte bli kvar på Dreamland hela resan utan kanske lämna Bali. Några tips?

Logga in för att svara
#14142 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Gyllene triangeln

Logga in för att svara
#14145 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: 0

adam gbg
graphgraph

Check with the tour operaters in bali. Was there at the beginning of the season last year and they had a nypii (their new year) special to g-land. Had a week there with 2 others in the water and it only cost about 500:- more than if I had've stayed on bali. High season will mean bigger crowds and more $$$ but they might have some deals to other spots.

Logga in för att svara
#14165 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Malaysian är gratis, jag brukar be dem maila mig ett intyg som jag tar med mig till incheckningen. Det måste dock ingå i den totala maxvikten som är 20 kg för incheckat bagage.

Åsa, åk till södra Lombok!

// Calle

Logga in för att svara
#14362 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: -6

ConfuseD
graphgraph

Charlie: Var mailar eller ringer du då? jag mailade till lastminute där jag bokat min biljett och fick svaret

"Nu har vi fått ok för att ta med sig surfingbrädan.
Kostnaden betalas på flygplatsen."

Logga in för att svara
#14396 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Jag tar det alltid direkt med flygbolaget, det är bara ringa och förklara situationen.

Pröva ring: 08-791 00 30, om de inte vet så vet de vem du ska fråga.

Mvh

Logga in för att svara
#14407 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 18 år sen Stoke: -6

ConfuseD
graphgraph

Charlie: tack, testar att ringa imorgon. Vore ju hemskt om halva min Bintang budget går åt att pröjsa en extra flygplåt åt brädan.

Logga in för att svara
#14483 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 17 år, 12 månader sen Stoke: 2

Charlie
graphgraph

Lycka till

Logga in för att svara
#14506 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 17 år, 12 månader sen Stoke: 2

jojo
graphgraph

Det är gratis, men om du åker till t.ex. Amsterdam för att byta plan till Malaysian så kommer KLM ta betalt för den resan. Detta hände förra året när jag åkte till Australien. Det går direkt flyg till KL från Stockholm. Åk till Nusa Lembongan. Har varit där i 12 år. Kanon vågor men väldigt grunda och vassa rev.

Logga in för att svara
#15144 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 17 år, 11 månader sen Stoke: -6

ConfuseD
graphgraph

Har nu fått svar att det är gratis även för mig (pheeeeew) valde Malaysian iår bara för att det skulle va gratis, flög thai förra och tog iof brädan gratis då med, men det kändes som att det handlade mer om flyt då dom först ville ha betalt vid hemresan.

Logga in för att svara
#15157 Svar: Maylasian Airlines brädavgifter 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Wikkan
graphgraph

Ringde till Malaysian igår då jag också ska till Bali. Svaret var: ja det är gratis så länge som total bagagevikt inkl. bräda ej överstiger 20kg. Annars excess bagage charge, priset på det var 400-500kr/kg.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!