Facebook data

1
Hostel eller annat billigt boende en France?
#14219 Hostel eller annat billigt boende en France? 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

Har hittat ganska bra flygpriser till Biarritz, men undrar om någon känner till några billiga hostel i traktien? Lurar på att dra dit 2 veckor i juli/agusti så hyra hus/lägenhet av privatperson känns inte så lönt.
Har varit på roadtrip i krokarna innan, så jag känner till området, fast ur camper-buss synvinkel.

Logga in för att svara
#14222 Svar: Hostel eller annat billigt boende en France? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Hannah
graphgraph

tror det finns typ två hostel i biarritz, det var iaf vad som sades till oss när jag var där i höstas, vi bodde på ett himla trevligt en bit utanför stan, förstod aldrig riktigt vad det hette men fråga nån turistinfo så vet dom säkerligen, vi betalade 17 euro för en natt vill jag mig minnas och då fick vi frukost av en märklig tysk..

Logga in för att svara
#14229 Svar: Hostel eller annat billigt boende en France? 17 år, 11 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Hej där.
Visst finns det hostel i Biarritz och Anglet, men du måste boka NU!!!! Juli och augusti är alltid fullbokade både på hostels och campingar, så skynda dig och boka.
Lycka till!

Logga in för att svara
#14319 Svar: Hostel eller annat billigt boende en France? 17 år, 11 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Nu kom jag på vart du kan hitta info:-D
Kolla denna länken, här finns massor av info om Biarritz och campingar!
www.hallabaloo.se

Logga in för att svara
#14327 Svar: Hostel eller annat billigt boende en France? 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

Någon som har koll på hur det är och tjyvtälta vid Bidart typ? Det ligger ju inte mitt i skiten.

Logga in för att svara
#14346 Svar: Hostel eller annat billigt boende en France? 17 år, 11 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Bidart är en väldigt fullproppad strand eftersom alla nybörjare surfar där. Jag skulle inte tipsa dig att tjuvtälta i juli-augusti, för det är polis som bevakar överallt och de blir lätt ganska arga... Baskien är överhuvudtaget ganska strängt runt denna period eftersom det är så mycket turister i området. Jagskulle tipsa på en camping, det är ju det billigaste. Det finns en camping i Bidart.
Lycka till

Logga in för att svara
#14347 Svar: Hostel eller annat billigt boende en France? 17 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Om du skall smyg campa o aka pa surf resa skulle jag rekommendera norra skottland, yttre hebriderna eller nordvastra hornet(norr om bundorna) av irland. Ratt folktomma stallen...lappsjuk kommer du bli med..

Logga in för att svara
#14352 Svar: Hostel eller annat billigt boende en France? 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

$hades
graphgraph

Allright, vill fan minnas att det fanns en camping rätt nära stranden i Bidart. Men det blir väl till att boka va? Får nog luska lite i det här, kanske inte så smart att bara dyka upp o tro att det finns plats?!

Om någon sitter på ett nummer eller email till campingarna, släng gärna in det här. Kollade runt lite på hallabaloo men blev inte riktigt klok på länkarna.
Morgon i Bidart.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!