Facebook data

1
Skadad bräda
#14273 Skadad bräda 18 år sen Stoke: 0

Larsa
graphgraph

Nyligen hemkommen från en trip till Portugal har jag märkt att min kära bräda har blivit skadad under flygtransporten. Är det någon som vet om flygbolagen (Air France i mitt fall) ersätter skador på surfbrädor som uppstått under flygtransport? Frågan kanske har varit uppe tidigare på forumet.

Logga in för att svara
#14274 Svar: Skadad bräda 18 år sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

betalde du för frakten av brädan?

Logga in för att svara
#14275 Svar: Skadad bräda 18 år sen Stoke: 0

Larsa
graphgraph

Nej jag betalade inte något. När jag på tfn någon vecka innan avresan meddelade att jag skulle ta med en surfbräda sades att det skulle kosta ca 400:- tur och retur vilket skulle betalas vid avresan. Väl på plats på Arlanda sades inget om någon betalning, inte heller vid hemresan från Lissabon.

Logga in för att svara
#14282 Svar: Skadad bräda 18 år sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Då hade jag nog skitat i att försöka få reperationen betald. Vad hände till brädan? Vi har ett ding repair service här på Hollywood i GBG, skicker du mig ett bild så kan jag i alla fall ge dig ett gissning på vad det skulle kosta att reparera.

ha det gott

Logga in för att svara
#14284 Svar: Skadad bräda 18 år sen Stoke: 0

Larsa
graphgraph

Tack för tipset. Jag ska kolla om flygbolaget är villiga att betala reparationen. Brädan har dingats i tailen, inte på så stort område med desto djupare in i brädan, vet i fasen vad som hänt. Tror inte att det är så svårt att fixa det själv heller men det är ju trist när grejorna skadas. Jag hör av mig om det blir aktuellt att skicka en bild och eventuellt brädan.

Ha det fint.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!