Facebook data

123
Ants och subsurfers kan dra åt
#96044 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

iofs ..... Hahahahah!!

Logga in för att svara
#96057 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

adamski skrev:
Själv tycker jag om tråden för att den påminner mig om när det faktiskt var roligt att kolla in sidan. Nu är det bara samma saker om och om och om och om och om och om igen... När det fanns kärringar som gnällde över att det fanns saker som inte var surfrelaterade vilket innebar att sidan också hade en social dimension.

BOS for Life
EXACTOMENTO. VIVA la BOS. VIVA la SWEDEN. VIVA la SWERICH,,,,

Död åt Tråkmånsarna,,,och deras anhängare,,, därmed basta,,,

Logga in för att svara
#96061 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

adamski skrev:
Själv tycker jag om tråden för att den påminner mig om när det faktiskt var roligt att kolla in sidan. Nu är det bara samma saker om och om och om och om och om och om igen... När det fanns kärringar som gnällde över att det fanns saker som inte var surfrelaterade vilket innebar att sidan också hade en social dimension.

BOS for Life
4

fuck off adamski...hehehehehe om vi bräkar med varandra blir det fan NÅGONTING roligt att läsa eller håller på med vad hehehe--du har helt rätt...vart är sverre denna jävlar husvagnsbunden gäddfisk älaskande skit stövel som han var..jag saknar han!

Logga in för att svara
#96063 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Logga in för att svara
#96066 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: -3

Gotsurf
graphgraph

:-9

Logga in för att svara
#96074 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

RATMAN skrev:
adamski skrev:

BOS for Life
4

fuck off adamski...hehehehehe om vi bräkar med varandra blir det fan NÅGONTING roligt att läsa eller håller på med vad hehehe--du har helt rätt...vart är sverre denna jävlar husvagnsbunden gäddfisk älaskande skit stövel som han var..jag saknar han!

Han håller sig undan... han börjar glömma vem han är. Sverre är dock sverre... Vad är förändring?

Logga in för att svara
#96075 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Gazzer skrev:
www.grapheine.com/bombaytv/illustrateur-en-fed61d66f7bd49c624b82b8ce27fa1ea.html

Mycket bra... men glöm inte bort att du fortfarande är Gazzer...

Logga in för att svara
#96081 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Svar: artificial stylistic pretensions of the past. Frågan lyder:___________________

Logga in för att svara
#96088 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

adamski skrev:
Gazzer skrev:
www.grapheine.com/bombaytv/illustrateur-en-fed61d66f7bd49c624b82b8ce27fa1ea.html

Mycket bra... men glöm inte bort att du fortfarande är Gazzer...

Exactomento,,, Jag garva som faan. Gazzer va riktikt skojjig där.

Stark jobbat av en Nörd,,,

Men, Spring nu inte runt, och tro, att du är, en cool, snubbe,,,,

Logga in för att svara
#96089 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Gazzer skrev:
alltså att skriva ett antal tusen inlägg om en ickeexisterande sammanslutning och liknande för medlemarna fullständigt meningslösa och innehållslösa meddelanden skulle vara i din mening "sociallt"? Konstigt då att utan min hjälp (må jag tillägga) fick sverre ett våg (hahahahaha!!) av MINUS stoke innan han fattade att det han håll på med var en ........................... stor wipe out? Det är ett fritt land och ett fritt forum så kör hårt om det är din sortens stoke!! //Gaz Om du Gazzer, inte hade gått, och gömt dig, under, närmaste tuva, då -stoke vågen. Härja, som värst,,, så lär du också legat på 274 spärren,,,,,

Logga in för att svara
#96097 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 13 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

DU kan vara en tuva, ....................... närmaste

Logga in för att svara
#105834 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 12 år sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Ca 6 år sedan blev jag påhoppad i denna tråd (och andra trådar). Även om jag älskar att retas ännu mer när någon bråkar med mig, så gillar jag så klart inte när någon ljuger, förtalar och försöker förstöra något man brinner för.

Vad hände då. Jag gav aldrig upp, inte denna gång heller. Jag med mina vänner i Subsurfers lyckades leverera skateboardparker för över 60 miljoner kronor på över 10-talet ställen i och kring Stockholm. Vi har flera drömprojekt pågående, som surfvågen i Slussen.

Under min tid som kassör i Surfförbundet levererade jag den största ekonomin vi haft, en Swedish Surf Tour med 4 deltävlingar inkl SM, ett försök att ställa om fokus från landslag till nationella aktiviteter för ett bättre kommande landslag.

Och jag anser fortfarande att ni som klagar på att crowd förstör för er surfing, är loosers, så ta åt er ordentligt!!

:-p

Logga in för att svara
#105835 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 12 år sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

När ska din bok lanseras?

Logga in för att svara
#105837 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 12 år sen Stoke: 49

Jesper B
graphgraph

Vi är alla en del av både och och två "crowds". Klagar man på crowd, klagar man på sig själv.

Självkritik är å andra sidan väldigt nyttigt; så klaga på bara!

Cirkelresonemang - javisst, finns inga andra!!

Trist på surfsverige? Tja nog skulle lite heta debatter friska upp. Jag fick lite hett om öronen när jag SUPade på Torö för sisådär dryga 5 år sedan, dvs före alla andra SUPer kooks hade börjat dyka upp. Brukar dessutom kasta mig in när fördumning och fördomar om kön samsas. Den dan Reef kör bilder på män i string brevid bilder på rippande brudar är jag nöjd. Lokalism, outning, och allmänt självupptagen egoism är annars givna ämne för brinnande trådar. Och ja, även jag saknar Sverres inlägg, på gott och ont. Skulle vilja avsluta det här inlägget med någon otroligt ironisk, provokativ, kul och intelligent grej... kommer inte på något. Bara det säger väl något om både mig och surfsverige. Fan, vill både vara en mogen ansvarstagande människa och en rabiat provokatör/rebell - hur får man ihop det? Vågor på Torö början nästa.. håll tummarna!

/JB

Logga in för att svara
#105844 Svar: Ants och subsurfers kan dra åt 12 år sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

All cred åt Ants, men vad kommer behovet ifrån att dra upp den här jäkla tråden igen?

Logga in för att svara
123
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!