Facebook data

1
Köpa bräda på Bali.
#1457 Köpa bräda på Bali. 18 år, 7 månader sen  

Benny

Ngn som har en shop att reka, är ute efter en beg. bräda när jag åker dit. Eller ngn kanske är på g att åka hem och vill bli av med en?

/Benny

Logga in för att svara
#1512 Svar: Köpa bräda på Bali. 18 år, 7 månader sen Stoke: 0

ice
graphgraph

Finns som sagt tonvis med brädbutiker på Bali (i Kuta), lika mycket beggat som nytt. Jag köpte mig en ny minimal 7´5 för 3000:- tyckte de var ett helt ok pris. Men reka på flera butiker, ta pris och gå till nästa för att titta och glöm inte att pruta. Om inte priset går att få ner så få med leach, vax, extra fenor allt som du bara komma på.

Logga in för att svara
#1559 Svar: Köpa bräda på Bali. 18 år, 7 månader sen  

dalmasen

Sunrise mellan poppis 1 och 2 vid AP Inn är stället. Boss är en av de skönare snubbarna på ön, värt att kolla in.

Logga in för att svara
#1564 Svar: Köpa bräda på Bali. 18 år, 7 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Köp bräda på Naruki, bästa dingrepairn i stan och seriös med stort utbud. Ligger på Penesari Lane / Poppies II.
Här kan du inte pruta massa på brädorna eftersom dom inte är snappade och ommålade, men du får bra grejer och billiga dingrepairs efteråt..
Han har bl.a massa Newton brädor, shapade på Bali av en aussie(?) så lite billigare än de kända märkena men ändå bra..

De finns en annan aussie som heter Palu och har surfskola mm på Poppies II. Han shapar oxå massa brädor där och måkar dem alltid gula konstigt nog. Mest tunga fula kassa malibus men även shortboards. Köp inget av han och håll dig ifrån han. Han är mongo och kan inte handskas med surfbrädor!

Lycka till

/Lars

Logga in för att svara
#1587 Svar: Köpa bräda på Bali. 18 år, 7 månader sen Stoke: 0

ice
graphgraph

Naruki har jag hör ska vara så där.
När jag bodde på Dreamland så frågade jag några locals där om de visste nått bra ställe i Kuta och de sa bara att gå inte till Naruki. Han (Sunny som han heter) hade träffat flera på standen som hade fått sina "snappade". Visserligen var de beggade bräder från Naruki, så köp nytt isf.

Logga in för att svara
#1604 Svar: Köpa bräda på Bali. 18 år, 7 månader sen  

?

snappad?

Logga in för att svara
#1678 Svar: Köpa bräda på Bali. 18 år, 7 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Snappad = Knäckt, från "Snapped" på engelska.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!