Facebook data

1
Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag?
#14828 Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

På kurs i hufvudstaden i helgen o den lilla förskrämda samling folk jag känner här är inte på plats. Nån som är sugen på att svinga en bägare med en skånsk surfartös på besök?

Bor på Söder annars om ni har nåt trevligt tips på nåt i krokarna.

Logga in för att svara
#14847 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

stor skara i helsingör annars som dricker öl idag
ingen som kan va snäll mot annika?

Logga in för att svara
#14851 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på l 17 år, 12 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Kom igen nu. Nån ölsugen figur borde väl finnas på plats på Söders höjder!

Logga in för att svara
#14853 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag visste det Annika!

De är några dryga jävlar de där stockholmarna...

I kära Götet hade flera goa gubbar gått på lokal med dig o dratt ett jävla ramaskri längs avenyn där DU hade burits fram som en drottning!

I norrland hade det nog inte funnits några gubbar, o inga pubbar hellre antagligen, Inga städer inga pubar.
Men Råttan o Johan hade säkert tagit dig med på tälttur till någon myr...

Nej! Dags att byta Huvudstad!

Logga in för att svara
#14865 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Jag får väl ägna mig åt min hemläxa från kursen istället...

Hör dock av mig om jag kommer till Gbg. Det där med att bäras fram som en drottning på avenyn låter onekligen som en trevlig upplevelse!!

Logga in för att svara
#14866 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag kom på vad som är kruxet Annika.

Frågan är felstäld. Man dricker nog inte öl i Stockholm. Fråga om nån vill gå ut o ta ett glas vin ikväll istället.

Stockholm vill ju vara en av Europas trendigaste städer, så vem vet, det kanske inte är inne med öl nu?

Logga in för att svara
#14867 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Tjaba! Jag bor på sågargatan på söder och brukar titta förbi El mundu på erstagatan ibland. Anars är det en stor festival på mosebacke i dag å imorn. Adisgladis och Miloman (NORD) kommer hänga där. Jag drar nog en bira på Mundo.

Vi ses kanske!

Logga in för att svara
#14868 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på l 17 år, 12 månader sen Stoke: 0

Norse
graphgraph

hahaha! Låter som en desperat kontaktanons!

Logga in för att svara
#14871 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på l 17 år, 12 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Jävla skitsnack!
Det låter väl som ett utmärkt tillfälle att träffa likasinnade i en ny stad tycker jag. Hade gjort likadant!

Logga in för att svara
#14874 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja just det!

Du ska inte komma här o dumma dig!

Då kan du få Sverre på halsen...

Logga in för att svara
#14875 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på l 17 år, 12 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Norse skrev:
hahaha! Låter som en desperat kontaktanons!
Haha, du hann före mig ReadAx! (du kan väl byta ut bilden i väntan på det goda.
Jag har träffat många softa likasinnade på det viset.
Men det e ngr timmar upp till Gefle. Och varken Imperial eller Pilsen här men dock annat svalkande.

Logga in för att svara
#14877 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Logga in för att svara
#14881 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Haha ...men har du börjat återanvända filmerna redan sverre?????

Gott folk...ut å drick öl med er! Det är nyttigt!!

Logga in för att svara
#14883 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ja, jag fuskade lite den här gången.

Istället för att direktöversätta från hindi, (polyglott som jag är) så fuskade jag nu och skrev helt andra meningar!

Jag tänkte att ingen annan här kan hindi o då märks det inte...he he he..

Logga in för att svara
#14884 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på l 17 år, 12 månader sen Stoke: 2

Castorn
graphgraph

Logga in för att svara
#14885 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag tänkte att han skulle få bita i det sura äpplet han själv serverat,

men du har fått honom inte bara att svälja tuggan utan käka upp hela äpplet...

äää... ja jag tror jag har fattat mig klart.

Logga in för att svara
#14916 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på l 17 år, 12 månader sen Stoke: 0

Norse
graphgraph

hahaha

Logga in för att svara
#14917 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

på tal om öl så va ja i DK igår å handla 6st halvliters bira för 100 kronor
de e fan svårslaget i sverige (höll på å skriva skåne)

Logga in för att svara
#14921 Svar: Nån som vill dricka öl i Stockholm på lördag? 17 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Handlade du så många alltså!?

Hade du lönnfack i bilen eller nått då? Eller få man ta in så jävla mycket?

Har du lust o sälja ett par eller ska du ha allt själv?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!