Facebook data

1
Våta drömmar??
#14992 Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Har ni någon haft en fet dröm att ni surfar och när ni vaknar upp så känns det som man haft sitt livs session och vaknar upp med adrenalin pumpandes i venerna???
Har haft några hade bl.a en i natt... Grymt soft.. Någon mer som varit med om liknande?

Logga in för att svara
#14998 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Brukar mer ha liknande drommar med mer ett "socialt" tema..

Logga in för att svara
#14999 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 24

Swingkid
graphgraph

Jodå, men dom e lite mer vanliga........

Logga in för att svara
#15000 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

i så fall, om de där andra drömmarna är vanliga, så har ni därmed sagt att ni har ett något inaktivt liv på den fronten.

Logga in för att svara
#15001 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Andiss drömmer om fåren på Irland...hahaha:woohoo:

Logga in för att svara
#15002 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

vasd är det som är så jävlar fel med får då!!????hahahaha:P

Logga in för att svara
#15005 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Inget fel med får. Felet är att Andiss behöver drömma om dem!

Kan inte ens fixa en fårskalle alltså. På med lite deo o lite vax i håret, stryk det bakåt, sätt på en ulljacka och ut i hagen nu för fan!

Logga in för att svara
#15008 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

some local talent

Logga in för att svara
#15013 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

nirre
graphgraph

Det låter ju toksoft med sånna surfdrömmar! Jag har en annan verion av drömmen som tyvärr aldrig leder till ett leende på läpparna.

Minst två gånger i veckan drömmer jag om att det går att surfa vid precis nedanför mina föräldrars hus. Det tubar och ser epic ut. Men så fort jag kommer ner till vattnet inser jag att jag inte har någon bräda eller att brädan bara är en liten planka som inte går att surfa på Jag drömmer också om många liknande senarium där surfet pumpar men jag kommer aldrig till line-upen. Riktigt jobbigt!

Logga in för att svara
#15015 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Andiss: HA ha ha. Nån du spanat in ett tag förstår jag, men du är lite udda va? Det ser ut som en get ju!

Kära Nirre: Det här låter jobbigt. Det verkar som att det fattas något i tillvaron för dig. Du har en enorm vilja och det är fysiskt möjligt att göra det du vill men det är någonting som fattas. Kanske är det självförtroendet som inte riktigt hittat ända fram ännu? Kanske är du lite rädd för att visa vad du går för? Bara du vet och det måste du jobba med. Försök med att slappna av innan du ska sova, andas lugnt ett par ggr. När du vaknar på morgonen så tänk efter: Vem är jag? Vad ska det här tjäna till? Gör jag det jag vill? Tänd sedan en Marijuana ciggarett och fortsätt att fundera lite...
Prova o se om det här hjälper.
Försök även att fundera på om du kanske glömt någonting? Du kanske har glömt vem du är? Har du det?
Lycka till o behöver du prata så vet du var jag finns.
Peace sverre.

Logga in för att svara
#15016 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Fan sverre, ser du inte att beharingen ar helt annorlunda. Har har du en get.

Logga in för att svara
#15017 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

"A sheepgoat hybrid is the hybrid offspring of a sheep and a goat. Although sheep and goats seem similar and can be mated together, they belong to different genera. Goats belong to the genus Capra and have 60 chromosomes, while sheep belong to the genus Ovis and have 54 chromosomes. This mismatch of chromosomes means any offspring of a sheep-goat pairing is generally stillborn."

Logga in för att svara
#15024 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Andiss skrev:

some local talent

KOLLA vilket perfekt läge att ha en får på...!!! Dem måste trycker hårt emot så att dem inte bli bort puttad över kanten.hahaha:P

Logga in för att svara
#15025 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Remo
graphgraph

Jag har liknande dröm som du Nirre. Det är den enda mardrömmer jag har och jag har haft den flera gånger.

Det är mer att jag är på en ö och så vet jag att det e jävligt bra surf nånstans och så skall man åka det åsså tar det en jävla tid att packa och sen åker man fel osv osv. Hela tiden ser man surfet borta vid horisonten men man kommer aldrig dit... Huuu jag blir kallsvettig bara av att tänka på det.

Logga in för att svara
#15034 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

RATMAN skrev:
[b]

KOLLA vilket perfekt läge att ha en får på...!!! Dem måste trycker hårt emot så att dem inte bli bort puttad över kanten.hahaha:P

You would like that Ratman wouldnt ya? To fuck a sheep over the falls!

Logga in för att svara
#15035 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Your dirty naughty boy!

Logga in för att svara
#15036 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Remo skrev:
Jag har liknande dröm som du Nirre. Det är den enda mardrömmer jag har och jag har haft den flera gånger.

Det är mer att jag är på en ö och så vet jag att det e jävligt bra surf nånstans och så skall man åka det åsså tar det en jävla tid att packa och sen åker man fel osv osv. Hela tiden ser man surfet borta vid horisonten men man kommer aldrig dit... Huuu jag blir kallsvettig bara av att tänka på det.

Ja, .. Kära Remo... Det verkar som om också du skulle behöva rannsaka ditt liv litegrann. För mig framstår det som att din egentliga frustration är något annat mer djupliggande. Visst det tar sig uttryck som en surfdröm men icke. Det är tydligt att det snarare rör sig om att du överallt i din dagliga tillvaro ser massor med snygga tjejer överallt! De vimlar runt omkring dig på stan, på stranden på tv. Men du får aldrig komma till! Försök att stressa av lite i situationer med det motsatta könet. Det är inte bråttom. Gå lugnt o varsamt framåt. Rikta in dig på ett bestämt mål...

Logga in för att svara
#15042 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

nirre skrev:
Det låter ju toksoft med sånna surfdrömmar! Jag har en annan verion av drömmen som tyvärr aldrig leder till ett leende på läpparna.

Minst två gånger i veckan drömmer jag om att det går att surfa vid precis nedanför mina föräldrars hus. Det tubar och ser epic ut. Men så fort jag kommer ner till vattnet inser jag att jag inte har någon bräda eller att brädan bara är en liten planka som inte går att surfa på Jag drömmer också om många liknande senarium där surfet pumpar men jag kommer aldrig till line-upen. Riktigt jobbigt!

Hahaha har haft den drömmen många gånger, inkl den lilla plankan! Har t.o.m försökt surfa den med varierande resultat. Alltså man far fram på vattnet och kollar ner och allt som finns där är en tunn listliknande planka.

Logga in för att svara
#15043 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Kära redax:

Först vill jag beundra ditt mod med att dela med dig av dina dröm upplevelser. Dessa är ju högst personliga men endast genom att berätta kan man ju få hjälp. Här är gudfaderns analys:

Det är mer vanligt än många tror att ha komplex för sin manlighet. Därför är du inte ensam i detta. Att titta ner o få se en tunn listliknande planka kan enligt Freudiansk analys ses som att du kanske har en känsla av att inte räcka till riktigt. Det kan också va en oro för att du inte motsvarar din partners behov.

Mitt råd är att intala dig själv att du faktiskt duger PRECIS SOM DU ÄR och det kan också hjälpa att prata med någon.

Lycka till: Sverre alias gudfadern (hade du varit med i BOS boys hade vi kunnat hålla detta inom familjen. )

Logga in för att svara
#15053 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

fan vad skönt att veta att man inte är ensam om detta problem . har "våta drömmar" varannan natt ta mig fan. i natt var det ngt om att jag stod å kollade på ett monster-teahupoo (anmärk gärna på stavningen;) som var dubbelt så stort som vanligt. stod å kollade från nån jävla utkikspost i betong med reling å var fett nära vågen och det var helt klart mäktigt.

dock, som ni andra skriver, händer ju sällan någonsin att man faktiskt surfar! polarna tror man e helt knäpp hehe. för övrigt så försvinner ju dessa drömmar när man får surf regelbundet självklart.

dream on ppl!

Logga in för att svara
#15094 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

sverre skrev:
Kära redax:

Först vill jag beundra ditt mod med att dela med dig av dina dröm upplevelser. Dessa är ju högst personliga men endast genom att berätta kan man ju få hjälp. Här är gudfaderns analys:

Det är mer vanligt än många tror att ha komplex för sin manlighet. Därför är du inte ensam i detta. Att titta ner o få se en tunn listliknande planka kan enligt Freudiansk analys ses som att du kanske har en känsla av att inte räcka till riktigt. Det kan också va en oro för att du inte motsvarar din partners behov.

Mitt råd är att intala dig själv att du faktiskt duger PRECIS SOM DU ÄR och det kan också hjälpa att prata med någon.

Lycka till: Sverre alias gudfadern (hade du varit med i BOS boys hade vi kunnat hålla detta inom familjen. )

MOHOHAHAHAHAHA!! Tack för analysen, den värmde.

Logga in för att svara
#15096 Svar: Våta drömmar?? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det är inget att tacka för, det var så lite. Nöjet var helt på min sida.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!