Facebook data

12345
Surfcamp Skåne
#30779 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

bimHanna skrev:
det är bara jag + nån kille & min twin sis

trillingar?

Logga in för att svara
#31820 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

blir det något i år eller?

Logga in för att svara
#31864 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 1 månad sen Stoke: 3

Z T
graphgraph

Ha ert surfcamp i Mölle

Logga in för att svara
#31868 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Förslag!

Att istället för små tält så kan nån från norrland skaffa en stor Kåta så alla kan få plats därinne o med en eld i mitten man kan grilla typ fisk över.

Det blir liksom lite Byron Bay stämning om man gör så, men Kåta istället för Tipi.

Logga in för att svara
#31873 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 1 månad sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

sverre skrev:
Förslag!

Att istället för små tält så kan nån från norrland skaffa en stor Kåta så alla kan få plats därinne o med en eld i mitten man kan grilla typ fisk över.

Det blir liksom lite Byron Bay stämning om man gör så, men Kåta istället för Tipi.

haha bra idé sverre!

Logga in för att svara
#32124 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

jag är på kåta!!!

Logga in för att svara
#32136 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 1 månad sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Allt är inte planerat eller bestämt ännu. Det enda jag kan säga just nu är att det i så fall blir den första veckan i Augusti. Jag återkommer med mer info närmare sommaren:)

Logga in för att svara
#32245 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 1 månad sen Stoke: 0

nilssonmoa
graphgraph

Kul att höra att det kanske blir av i sommar. Var nere i Kivik idag och tyckte aif inte att det såg lika platt ut som första helgen i löderup 07

Logga in för att svara
#33187 Svar: Surfcamp Skåne 17 år sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Här kommer tyvärr lite tråkiga nyheter angående sommarens planer med camp i Löderup. det blir tyvärr inget av det i år pga av att jag har inte tid att varken planera eller utföra det denna sommaren.
Det är verkligen synd för det var ett superkul gäng som var där förra året. Kanske får det bli vart annat år i stället.
Tack för alla som varit intresserade att göra samma sak i år. Vi satsar på nästa sommar i stället:)

ha det gott

Peter

Logga in för att svara
#33197 Svar: Surfcamp Skåne 17 år sen Stoke: -234

sverre
graph

cederholm skrev:
Här kommer tyvärr lite tråkiga nyheter angående sommarens planer med camp i Löderup. det blir tyvärr inget av det i år pga av att jag har inte tid att varken planera eller utföra det denna sommaren.
Det är verkligen synd för det var ett superkul gäng som var där förra året. Kanske får det bli vart annat år i stället.
Tack för alla som varit intresserade att göra samma sak i år. Vi satsar på nästa sommar i stället:)

ha det gott

Peter

WHAT?? What the fuck!!?? Do I have wax in my ears? No camp!? Nothing at all !? Fuck !
Bara så där... Big no! Och vartannat år!? Tänk på Åden o Viktor M o alla barnen som har längtat så!!!
Jag ber dig tänk på barnen!

Logga in för att svara
#33280 Svar: Surfcamp Skåne 17 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
cederholm skrev:

ha det gott

Peter

WHAT?? What the fuck!!?? Do I have wax in my ears? No camp!? Nothing at all !? Fuck !
Bara så där... Big no! Och vartannat år!? Tänk på Åden o Viktor M o alla barnen som har längtat så!!!
Ja.Jajustdet.Nu blir barnen lessna när dom inte får åka på Surfkollo. Skämmes tamefan:sick:

Logga in för att svara
#33286 Svar: Surfcamp Skåne 17 år sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

jocke skrev:
sverre skrev:
cederholm skrev:

ha det gott

Peter

Ja.Jajustdet.Nu blir barnen lessna när dom inte får åka på Surfkollo. Skämmes tamefan:sick:

hahahah next year blire surfcamp i skåne

Logga in för att svara
#102020 Svar: Surfcamp Skåne 12 år, 11 månader sen Stoke: -1076

IST
graphgraph
Donerat Brons

Har sett att det även kommer att bli ett surfcamp i Skåne i år med dock av andra arrangörer denna gång.

Logga in för att svara
12345
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!