Facebook data

12345
Surfcamp Skåne
#17613 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

cederholm skrev:
GZaa skrev:
hmmm. skrev ett annat inlägg som inte postades..skumt.

men men, ja gött! Var själv ute och nosade runt Kåseberga och Löderup igår, svinmycket tång såg nästan ut som tångsoppa, men inga vågor....Får se om jag kan komma på campet, sommarmånaderna är hektiska...

Ha det bra!!

G

Klart du måste komma på camp, blir mycket kul saker som händer:)

hallau ja!

Kommer endast om jag får sitta i en solstol i värsta Sue Ellen-stil med stora solbrillor, stripigt hår på ända och skrika att alla suger på att surfa svinfull på olivmartinis och till slut så ramlar jag i vattnet så och sjunker som en sten och du får rädda mig så att du missar dagens våg....

hehe..vad sägs om det JR?

GZ

ps.ärligt jag kommer om jag hinner, har nämligen fint besök från Stockholm den veckan..skulle vara synd att missa årets surf get togheter ju...Ds

Logga in för att svara
#17620 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Annis
graphgraph

Hej!
Vi är på tjejer som var på surfcamp med surfakademin nu v.27! Bästa resan på länge! hade inte testat surf innan men efter resan kommer det bli många fler ggr:P

Såg ditt inlägg om surf i skåne och det låter kanonkul.. vi håller på att kolla om vi kan komma ner den helgen men min fråga är finns det då möjlighet att låna/hyra bräda? och vådräkt?

ha det kanon!!

//Anna

Logga in för att svara
#17621 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

GZaa skrev:
cederholm skrev:
GZaa skrev:
hmmm. skrev ett annat inlägg som inte postades..skumt.

men men, ja gött! Var själv ute och nosade runt Kåseberga och Löderup igår, svinmycket tång såg nästan ut som tångsoppa, men inga vågor....Får se om jag kan komma på campet, sommarmånaderna är hektiska...

Ha det bra!!

G

Klart du måste komma på camp, blir mycket kul saker som händer:)

hallau ja!

Kommer endast om jag får sitta i en solstol i värsta Sue Ellen-stil med stora solbrillor, stripigt hår på ända och skrika att alla suger på att surfa svinfull på olivmartinis och till slut så ramlar jag i vattnet så och sjunker som en sten och du får rädda mig så att du missar dagens våg....

hehe..vad sägs om det JR?

GZ

ps.ärligt jag kommer om jag hinner, har nämligen fint besök från Stockholm den veckan..skulle vara synd att missa årets surf get togheter ju...Ds

Sue Ellen...........ill make it happen:)

Logga in för att svara
#17623 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Annis
graphgraph

Annis skrev:
Hej!
Vi är på tjejer som var på surfcamp med surfakademin nu v.27! Bästa resan på länge! hade inte testat surf innan men efter resan kommer det bli många fler ggr:P

Såg ditt inlägg om surf i skåne och det låter kanonkul.. vi håller på att kolla om vi kan komma ner den helgen men min fråga är finns det då möjlighet att låna/hyra bräda?
ha det kanon!!

//Anna

Logga in för att svara
#17626 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Det närmar sig med stormsteg och vi blir bara fler och fler, superkul.

Som jag har sagt innan så kostar det inget att komma ner och bara bo, antingen i huset eller tält på gräsmattan. (ta med eget tält)
Mat och dricka får ni själv stå för. På kvällen den 11 augusti (Lördagen) kommer jag att bjuda på BBQ till alla som är på campet, drickan betalar ni själva.

Det kommer finnas tillgång att hyra både bräda och våtdräkt på campet. Killarna från surfakademin kommer att ha lektioner för nybörjare och för mer avancerade. Ni som vill ha ännu mer hjälp kan också hyra en lärare som personligtränare. Tänkte lista upp lite priser på vad det kommer att kosta. På kvällarna blir det teorilektioner för dem som vill det och filmvisning på den lilla tv'n som finns i huset, givetvis surffilmer. Vi kommer att ha en del tävlingar som har fin fina surfpriser. Lika givet som att himlen e blå(ibland) så kommer min otroliga uppfinning "surfsimulatorn" att finnas på plats för alla som tar utmaningen......ha ha ha. Detta ska bli riktigt kul och jag hoppas att det kommer lika många som har hört av sig.

lektion 2 timmar, bräda, våtdräkt 300 kr
Hra bräda och våtdräkt en dag 200 kr
Hyra bräda för en dag 150 kr
Hyra våtdräkt för en dag 100 kr
privatlektioner för nybörjare eller avancerad 200 kr i timmen för 1-2 personer

Nu har jag varit i skåne i en vecka och har fått surfa 5 dagar, hoppas verkligen att det håller i sig.

Vill ni kontakta mig så skicka mail på cederholm@hotmail.com eller ring 0047 90 75 30 16

Nu befinner jag mig ofta ute i stugan i Löderup och har inte tillgång till internet eller mobil så ofta.det kan ta lite tid innan jag svarar. Vi ses snart

Peter

Logga in för att svara
#17649 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Tinan
graphgraph

ja känner mig himla sugen på att komma dit, men ja har verkligen aldrig stått på en bräda förr i mitt liv :O Och hur många tjejer äre som ska dyka upp?

Logga in för att svara
#17684 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Tinan skrev:
ja känner mig himla sugen på att komma dit, men ja har verkligen aldrig stått på en bräda förr i mitt liv :O Och hur många tjejer äre som ska dyka upp?

Hej Tinan

Det är många tjejer som kommer, flest tjejer faktiskt. Många av dem har aldrig surfat förr och några har provat. jag vet i alla fall att det kommer minst tre som aldrig stått på en bräda förr. sen kommer det en del tjejer som har hålit på en stund med. Klart att du ska komma, det blir skitkul:)

P

Logga in för att svara
#17999 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Sounden
graphgraph

Jag är sjukt sugen att komma ner till skåne på camp, har aldrig vågsurfat tidigare.
Gitarr kan jag spela så den kan jag ta med .. hehe

Skriv upp mig

Logga in för att svara
#18003 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Sounden
graphgraph

Sounden skrev:
Jag är sjukt sugen att komma ner till skåne på camp, har aldrig vågsurfat tidigare.

Skriv upp mig

Jag kommer med största sannorlikhet åka bil ner ifrån Jönköping via
Värnamo
Ljunby
Örkelljunga
Hässleholm
Kristianstad

Hojta till om jag åker förbi Er stad

När jag har kollat med ledighet åså med jobbet först
Skall nog inte vara några problem.

// Johan

Logga in för att svara
#18014 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 4

beijbom
graphgraph

tjena Cederholm. anmälde tidigare att jag skulle komma. det ska jag fortfarande, bara det att jag inte kan komma förrän sista helgen. Tyvär! Tar med sovsäck och något att ligga på så behöver ingen sängplats eller någon sånt!

tjapp

Logga in för att svara
#18029 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Hampus.E
graphgraph

fan va nice, jag e lätt på : )

någon från gbg hållet som har plats över i bilen så hojta till !?

Logga in för att svara
#18030 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Du hade gärna fått åka med mig Hampus, men jag kan inte komma, upptagen bägge helgerna och jobbar därimellan!

Logga in för att svara
#18031 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Hampus.E
graphgraph

segt att du inte kan åka dit : ( men får man inte tag på någon man kan åka med så kan man altid ta tåg/buss dit

Logga in för att svara
#18032 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Hampus.E
graphgraph

Cederholm, fins det plats kvar i huset ?? om det fins så bokar jag gärna plats presis vart som helst : )

och går det bussar ofta från ystad till ditt ställe ??

Logga in för att svara
#18042 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Aloha Hampus!

Vi åker ner onsdag 8 augusti och tror vi kommer ha plats kvar i bilen. Åker hem på söndag söndag...

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#18051 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Hampus.E
graphgraph

Underbart !

jag hör av mig när det börjar närma sig.

hoppas det rullar in fina vågor under den tiden campet är

Logga in för att svara
#18053 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

AroundTheWorld
graphgraph

Läste precis om campet, hur kan jag ha missat det, måste ju bara komma i alla fall några dagar, fått lite surf i Mölle på sistone, men kul att prova nytt spot o träffa massa kul folk....tyvärr så har brossan 25-årsfest den 4 o jag fest den 7 då jag fyller år o tråkigt nog så måste man ju jobba hela jävla tiden, men jag måste ju bara!!!
Bor söder om Båstad, inte så att man kan få plats i någon bil som är kör förbi?
Det finns inte plast i huset ens för en surfgalen tjej...?!

/Alex

Logga in för att svara
#18054 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

AroundTheWorld skrev:

/Alex

Det finns plats under min husvagn

Logga in för att svara
#18067 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

nilssonmoa
graphgraph

Räkna med 2 girls till måndag och tisda!

ses!

Logga in för att svara
#18088 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Sounden
graphgraph

AroundTheWorld skrev:
Läste precis om campet, hur kan jag ha missat det, måste ju bara komma i alla fall några dagar, fått lite surf i Mölle på sistone, men kul att prova nytt spot o träffa massa kul folk....tyvärr så har brossan 25-årsfest den 4 o jag fest den 7 då jag fyller år o tråkigt nog så måste man ju jobba hela jävla tiden, men jag måste ju bara!!!

/Alex

Jag kommer med största sannorlikhet åka förbi Örkeljunga påvägen ner 8:de eller 9:de och det är väll
bara nån 4 mils avstickare till Båstad om du vill hänga på.

//Johan

Logga in för att svara
#18095 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Sounden skrev:

Skriv upp mig

Du e välkommen Sounden. vi börjar få lite dåligt med plats i huset så ta med sovsäck och liggunderlag:)

Logga in för att svara
#18096 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

beijbom skrev:
tjena Cederholm. anmälde tidigare att jag skulle komma. det ska jag fortfarande, bara det att jag inte kan komma förrän sista helgen. Tyvär! Tar med sovsäck och något att ligga på så behöver ingen sängplats eller någon sånt!

tjapp

Ok Beijbom, den sista helgen är den som kommer att vara mest aktiv:)

Logga in för att svara
#18097 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Hampus.E skrev:
Cederholm, fins det plats kvar i huset ?? om det fins så bokar jag gärna plats presis vart som helst : )

Hej Hampus

Kan finnas plats kvar, lite osäkert dock. finns alltid plats i uthuset om du tar sovsäck med dig.

det går bussar till Löderup strandbad och det är just där vi ska vara, vet inte hur ofta tyvärr:)

Logga in för att svara
#18098 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

AroundTheWorld skrev:

/Alex

Hej hopp

Den sista helgen är den som kommer att vara den mest aktiva och det är också då det går att hyra brädor. ta med dig en sovsäck så ska vi nog kunna klämma in dig någonstans, du e välkommen:)

Logga in för att svara
#18099 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

nilssonmoa skrev:

ses!

Hej igen

Kul att ni kommer. ska ni hyra brädor och våtdräkter? kan bli ett problem så tidigt i veckan. men det e klart att ni ska komma:)

Logga in för att svara
#18167 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

saqle
graphgraph

Hampus.E skrev:

Bussar från Ystad 3gånger /dag dit, 3ggr tillbaka- kolla skånetrafiken för tidtabell.

Logga in för att svara
#18179 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

AroundTheWorld
graphgraph

Jag har två egna brädor o två våtrräkter + booties, så de blir inga problem, sovsäcken tas också med, bara hoppas att jag kan ta ledigt från jobbet!

Logga in för att svara
#18180 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Hampus.E
graphgraph

cederholm skrev:
Hampus.E skrev:

Hej Hampus

Kan finnas plats kvar, lite osäkert dock. finns alltid plats i uthuset om du tar sovsäck med dig.

det går bussar till Löderup strandbad och det är just där vi ska vara, vet inte hur ofta tyvärr:)

kanon utehuset funkar parfekt fins det bra backar där ifall man skulle köra någon longboard ??

Logga in för att svara
#18181 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Hampus.E
graphgraph

saqle skrev:
Hampus.E skrev:

Bussar från Ystad 3gånger /dag dit, 3ggr tillbaka- kolla skånetrafiken för tidtabell.

Tack så mycket för infon, men jag tror att jag har fixat tjuts

Logga in för att svara
#18182 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Om jag drar ner så har jag plats i bilen för 1 pers från Gbg. Beror på om jag inte spyr tältpinnar efter 2 v camping, annars kommer jag jättegärna

Logga in för att svara
#18183 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 15

Papasharq
graphgraph

Hampus.E skrev:
cederholm skrev:
Hampus.E skrev:

Hej Hampus

kanon utehuset funkar parfekt fins det bra backar där ifall man skulle köra någon longboard ??

Backe finns i Löderup, asfaltens kondition är mer tveksam

Logga in för att svara
#18215 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

nilssonmoa
graphgraph

Tanken va att vi skulle det ja, vi får´la hoppas det löser sig på ngt sätt...
C ya!!

Logga in för att svara
#18216 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

nilssonmoa
graphgraph

cederholm skrev:
nilssonmoa skrev:

ses!

Hej igen

Kul att ni kommer. ska ni hyra brädor och våtdräkter? kan bli ett problem så tidigt i veckan. men det e klart att ni ska komma:)

Logga in för att svara
#18228 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 3

Thörn
graphgraph

Aloha!
Vart i Löderup är det? Och var ligger huset? Tjenis!

Logga in för att svara
#18259 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

almostenough
graphgraph

Jag tänkte dra ner i början på veckan måndag/tisdag, någon som kör förbi Halmstad på vägen ner? Vore perfa..
Behöver troligtvis även hyra/låna bräda av nån, får hoppas det löser sig..

Cederholm, funkar det o sova i uthuset eller nåt, eller behöver man släpa med tält? Hur långt bort e närmsta kiosk/affär?

Logga in för att svara
#18377 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Alla ni som kommer och ska sova över, ta med sovsäckar. Ska fixa en karta till stugan så alla kan hitta dit, väldigt enkelt.

Logga in för att svara
#18462 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Jonas.E
graphgraph

Tja,
Är på väg ned från Luleå till Malmö runt den åttonde, nionde augusti.
Hade varit perfekt med lite surf innan skolstarten.
Tar egen bräda men får väl hyra våtdräkt antar jag. Tänkte höra om det finns sovplats under tak, tar med liggunderlag och sovsäck.... Hur ser det ut med vågor förresten? tar med en 7'6 så storleken är väl inte avgörande, så länge de finns där....
Går rätt bra med bussar till Löderups havsbad från Malmö vad jag förstår, så det blir nog inget problem,
-är det ett stort avstånd till huset från närmsta hållplats?

Logga in för att svara
#18516 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Kommer ner med min tjej och tältar på tomten!! hur hittar man dit?? åker upp från ystad den 6:e.. ses där!!

Logga in för att svara
#18517 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Yesyesyes!!! Räkna med åtminstone en tjej till:laugh: Finns det nån plats kvar i din trädgård Cederholm? Hur många är det nu som kommer ungefär? Har varit så sjukt sugen på det här campet hela sommaren nu och har äntligen lyckats få ledigt från jobbet ett par dagar tidigare än tänkt, så drar från Pite den 8:e och tänkte joina er från 10:e till 12:e. I´m stoked!

Jag som så många andra kommer dock behöva hyra bräda, men våtdräkt har jag själv iaf. Kan även tänka mig att köpa en bräda på plats ifall det är någon som har nått passande till salu... Jag är i princip nybörjare, 176 cm lång och väger typ 55 kilo... nån som har nått bra?

See you all soon!

Logga in för att svara
#18531 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Sounden
graphgraph

Ingen som kan sia i sin surfkula hur vädret kommer bli om en vecka ?..

Logga in för att svara
#18532 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Jonas.E skrev:
Tja,
Är på väg ned från Luleå till Malmö runt den åttonde, nionde augusti.
Hade varit perfekt med lite surf innan skolstarten.
Tar egen bräda men får väl hyra våtdräkt antar jag. Tänkte höra om det finns sovplats under tak, tar med liggunderlag och sovsäck.... Hur ser det ut med vågor förresten? tar med en 7'6 så storleken är väl inte avgörande, så länge de finns där....
Går rätt bra med bussar till Löderups havsbad från Malmö vad jag förstår, så det blir nog inget problem,
-är det ett stort avstånd till huset från närmsta hållplats?

det finns plats under tak, men frågan är om det taket är nog...ha ha ha. det är ett stort uthus med bara väggar och tak, det går nog bra. det är nära till stugan från buss stoppet. lägger ut en karta och vägbeskrivning snart.

Logga in för att svara
#18533 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Obie skrev:
Kommer ner med min tjej och tältar på tomten!! hur hittar man dit?? åker upp från ystad den 6:e.. ses där!!

Kommer karta snart, ta med tält om ni har:)

Logga in för att svara
#18534 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Linn skrev:
Yesyesyes!!! Räkna med åtminstone en tjej till:laugh: Finns det nån plats kvar i din trädgård Cederholm? Hur många är det nu som kommer ungefär? Har varit så sjukt sugen på det här campet hela sommaren nu och har äntligen lyckats få ledigt från jobbet ett par dagar tidigare än tänkt, så drar från Pite den 8:e och tänkte joina er från 10:e till 12:e. I´m stoked!

Jag som så många andra kommer dock behöva hyra bräda, men våtdräkt har jag själv iaf. Kan även tänka mig att köpa en bräda på plats ifall det är någon som har nått passande till salu... Jag är i princip nybörjare, 176 cm lång och väger typ 55 kilo... nån som har nått bra?

See you all soon!

Hej Linn

Du har en plats i huset sedan länge, bara att komma ner. Backdoor tar med sig lite brädor till försäljning, kanske du hittar något där. Vi ses snart:)

Logga in för att svara
#18535 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Sounden skrev:
Ingen som kan sia i sin surfkula hur vädret kommer bli om en vecka ?..

Det blir givetvis supersurf hela nästa vecka;)

Logga in för att svara
#18536 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Sounden
graphgraph

Har kollat med jobbet nu och jag kommer att åka med
bil ner till skåne ifrån Jönköping på Torsdag 9 Aug ca kl 09:00
och vara framme ca 13:30..

Kommer att passera dessa städer påvägen ner.
- Värnamo
- Ljunby
- Hässleholm
- Kristianstad

Hojta till om ni vill hänga på.

maps.google.com/maps?f=d&hl=sv&geocode=&saddr=J%C3%B6nk%C3%B6ping,+Sweden&daddr=L%C3%B6derup,+Ystad,+Sweden&sll=55.439912,14.112415&sspn=0.016603,0.039825&ie=UTF8&z=7&om=1

Logga in för att svara
#18569 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

cederholm skrev:
Linn skrev:

See you all soon!

Hej Linn

Du har en plats i huset sedan länge, bara att komma ner. Backdoor tar med sig lite brädor till försäljning, kanske du hittar något där. Vi ses snart:)

Nä fasen va niceB) Tack ska du ha!! Då ses vi snart! Can´t wait!!!!!

Logga in för att svara
#18571 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 9

Jakob
graphgraph

Måste bara fråga, åker folk ner för att surfa eller ser ni det som en träff där det sak paratas surf i första hand? Vill inte vara den som förstör det roliga men chansen att få surf e jävligt liten. Ser ut som en högtycksrygg kommer att förhindra att vinden bjuder till men men....

Logga in för att svara
#18585 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 9 månader sen Stoke: 0

Sounden
graphgraph

Tjaaa... blir det fint väder så blir det väll lite skateboard, sol och bad och en del bira med konstiga
människor. Det är väll inte så illa det heller?

//S

Logga in för att svara
#18606 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

Linn
graphgraph

Nej det är inte illa det=) Klart man blir besviken om det inte blir nått surf...! Men jag är övertygad om att vi som är där kommer att ha kul i vilket fall, ska bli kul att träffa andra som gillar surf=) Jag tar med mig Blue Crush haha och nåde den som vägrar att se den!!! Anyways, babywaves är nog för mig, men jag hoppas såklart att det blir stora goa vågor för er om är aningen mer avancerade!

Logga in för att svara
#18608 Svar: Surfcamp Skåne 17 år, 8 månader sen Stoke: 0

perry2
graphgraph

Jakob skrev:
Måste bara fråga, åker folk ner för att surfa eller ser ni det som en träff där det sak paratas surf i första hand? Vill inte vara den som förstör det roliga men chansen att få surf e jävligt liten. Ser ut som en högtycksrygg kommer att förhindra att vinden bjuder till men men....
Kan hända att ngn drar ner dragkedjan och kopp...ar

Logga in för att svara
12345
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!