Facebook data

1
bästa surfstället i halland/ skåne?
#15335 bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Jag har bara surfat utomlands änsålänge men ska köpa en bräda till sommaren, men undrar om det är lönt när man bor i halmstad..? var är dom bästa ställena att surfa? har hört att varberg är bra?
thanks om ni tipsar

Logga in för att svara
#15337 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det är inte lönt

Logga in för att svara
#15338 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

joooodå

Logga in för att svara
#15366 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

olathelongboarder
graphgraph

prova apelviken

Logga in för att svara
#15384 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Apelviken... Njae. Har du inte segel så blir det nog inte så roligt. Väldigt långsamma och flacka vågor, även om det kan bli stort ibland. Men då får du fajtas med typ 150 vindsurfare och kajtare. Testa Kåsa bredvid istället. Mer får man väl inte avslöja antar jag

Logga in för att svara
#15387 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det kanske är svårt att få bra spots serverat på nätet men Gudfadern vill gärna muntra upp med en dikt som kan få dig på bra humör och se ljust på sommaren:

Dassgrå saker, pissgrå betong
slängda kanyler, en fjäder batong
dofter av öl och rännstensspya
det regnar in i sunkig lya
deppresion och värk i tand
inte ens en hormor att hålla i hand
så kom vågor, stora vågor men vart leta
inte ett ställe han fått veta
och lyan, lyan ja, den blåste omkull...

Logga in för att svara
#15402 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Hahaha

Ja du har rätt.....det är inte lönt

Logga in för att svara
#15418 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

okej ärligt talat så bryr jag mig inte, jag måste ju försöka någon stans i alla fall, jag är liksom inte proffs så jag behöver inte några hawaii vågor ännu..

Logga in för att svara
#15419 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Dude, det finns massa surf i närheten av Halmstad. Ett tips är att fråga runt lite i folks gästböcker där de kan välja att göra sina svar osynliga om de vill vara hemliga.

Logga in för att svara
#15425 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Tack för att någon är positiv här och tack för tipset

Logga in för att svara
#15431 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 14

cederholm
graphgraph

Hej Dude

Ta en titt på tråden "surfcamp skåne", kanske det hade varit något. Vi kommer att surfa en del olika spots, dom e inte secret så det är inga nyheter men ett par goda tips eftersom du inte har surfat hemma än.

Ha det gott:)

Logga in för att svara
#15447 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 4

Nick
graphgraph

jo precis, de finns rätt många sköna ställen runt halmstad, checka surfshopen så tipsar dem dej säkert;)
och lär känna lite andra surfare i området så blir det ännu trevligare hehe,
pz dude

Logga in för att svara
#15489 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Jobbat i halmstad de senaste 5 sommrarna ett par veckor och har alltid fått ett par dagar med surf i juli. E du inte kräsen så blir det alltid vågor på tylösand och ända bort till haverdal. KAn vara riktigt kul ibland me. Vill inte avslöja de andra spoten här men det finns riktigt bra ställen. så ut o leta!! kanske ses i sommar då!

Logga in för att svara
#15506 Svar: bästa surfstället i halland/ skåne? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

Elis skrev:
Jobbat i halmstad de senaste 5 sommrarna ett par veckor och har alltid fått ett par dagar med surf i juli. E du inte kräsen så blir det alltid vågor på tylösand och ända bort till haverdal. KAn vara riktigt kul ibland me. Vill inte avslöja de andra spoten här men det finns riktigt bra ställen. så ut o leta!! kanske ses i sommar då!

schysst!! ska bara beställa brädan först sen jävlar tycker du kan avslöja lite till
ha de gött!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!