Facebook data

1
Portugal om 5 dar!
#15427 Portugal om 5 dar! 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Drar till Portugal om 5 dar, landar i Lssabon och kommer hålla till runt Ericeira och Peniche med hyrbil. Nån som har fetingpejl på området och har tips om nått spot som funkar när swellet är litet?

Tacksam för svar!

Logga in för att svara
#15428 Svar: Portugal om 5 dar! 17 år, 11 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Peniche är ett kanon område att vara i då du kan surfa offshore åt de flesta hållen:-)
Om det blir för stort så kan du oxå hitta något som är mindre men det är inte säkert att du får offshore!
Här har du en länk till Wannasurf så det är bara att läsa på: www.wannasurf.com/spot/Europe/Portugal/Central_Peniche/index.html

Ha en svinbra tripp!

Logga in för att svara
#15434 Svar: Portugal om 5 dar! 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Kat
graphgraph

jag var där för några veckor sen, skitkul! ska du ner till algarve så testa praya de arrifana
ha de gött

Logga in för att svara
#15488 Svar: Portugal om 5 dar! 17 år, 11 månader sen Stoke: 20

Elis
graphgraph

Om du är i Ericeira och swellet e litet finns det en liten secret precis nedanför surfbutikerna i hörnan (quiksilver och boardculture har jag för mig det var). I vanliga fall surfar man högern när det är ett bra swell men e de litet så funkar "alltid" vänstern på andra sidan stenarna. Liten men funkar! Du kan bli förvånad.

Men funkar de andra ställena så strunta i denna... ribeira e en riktigt kul våg! men akta dig för sjöborrarna! På wannasurf har du annars alla bryt i trakten.

Logga in för att svara
#15493 Svar: Portugal om 5 dar! 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

freddas
graphgraph

Tack för tipset ,ska kolla in den om det blir litet nån dag. Sjöborrar! Fy fan, blir väl att plocka med revskorna då.

Logga in för att svara
#15510 Svar: Portugal om 5 dar! 17 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

drive south of ericiera over the bridge to the river and turn on the dirt road towards the coast..you may find a beautiful beach there with white sand that picks up small swell.. good luck

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!