Facebook data

1
FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel
#15430 FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel 17 år, 11 månader sen Stoke: 6

Galveston
graphgraph

Tips: FlyNordic kör en drive idag med 399kr enkel inklusive skatter Sthlm-Bordeaux under september och oktober. Ange rabattkod: STEKHETT. 200 kr enkel för brädan så det är ju också rimligt.

Gäller dock bara idag, så två timmar kvar. Spara 2 platser...

Logga in för att svara
#15467 Svar: FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel 17 år, 11 månader sen Stoke: 4

Ants
graphgraph

Bokade nerresa under juli och hemresa under augusti.

STOCKHOLM - BORDEAUX
ADULT
Flygpris SEK 992
Skatter och avgifter SEK 157
Surfboard INT-SEK 200
Varav moms SEK 0
Summa SEK 1349

BORDEAUX - STOCKHOLM
ADULT
Flygpris SEK 476
Skatter och avgifter SEK 176
Surfboard INT-SEK 200
Varav moms SEK 0
Summa SEK 852

Yes I like crowd!!

Logga in för att svara
#15470 Svar: FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Kan varmt rekomendera www.Sterling.dk om ni inte hittar något lämpligt hos FlyNordic. Jag flög hem med dem från Biarritz, för ett par veckor sen nu - funkade bra och de tog inte betalt för att ta hem mina brädor heller. Vill minnas att biljetten gick på strax under 700 spänn trotts att jag bokade bara några dagar innan.

Logga in för att svara
#15481 Svar: FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

olfa
graphgraph

Shark Feeder: Flög du till Sthlm då? Jag hittar bara turer mellan Oslo, Köpenhamn och Biarritz.

Logga in för att svara
#15483 Svar: FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

brad
graphgraph

kolla in ryanair.com

gbg - frankfurt 20 aug 1 sek

frankfurt - biarritz 21 uag 328 sek

2 polare o ja som flyger ner 20:e aug o drar hem 30:e

Drygt 10 000 spänn för alla me skatter o frakt av brädor! då inräknat hyrbil 9 dagar i biarritz

Helt ok...

Logga in för att svara
#15486 Svar: FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel 17 år, 11 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Kalasbilligt!
Se till att packa in brädorna i typ bly bara.
Trots mycket väl inpackade brädor lyckades de lägga dings på majoriteten när vi flög ned senast.

Sedan är FlyNordic rätt hemliga med att det är mellanlandning på Rivieran först. Kan tänka mig att dingarna kom från ett ton golfbagar och brun-utan-sol lastade ovanpå...

Logga in för att svara
#15487 Svar: FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel 17 år, 11 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Sterling flyger bara bara Köpenhamn och Oslo till/från Biarritz, funkar rätt väl för oss här "nere", även om det faktist är 37mil till Gardenmoen från Gbg, så Köpenhamn är nog ett bättre alternativ, trots broa.

Logga in för att svara
#15495 Svar: FlyNordic till Bordeaux för 399 enkel 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Japp. Flög Biarritz - Köpenhamn.

RRyan har väldigt billiga priser om man bara är ute i god tid - men kan inte i min värld begripa svineriet med att ta hutlöst betalt för att frakta brädor. Säg nu inte att det inte är så dyrt i jämförelse med andra. Det spelar ingen roll... Vad kostar det att frakta en surfbräda? Jo, precis lika mycket som allt annat bagage. Jag förstår verkligen inte hur de har mage att ta mer betalt för mer än per kg. Surfbrädor kan knappast ses som skrymmande då de går att lägga längst med och tvärs i bagageutrymmena (har kikat på ett flertal flygetygs bagageutrymmen och de går in på tvären tom i en saab 2000).

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!