Facebook data

1
# 100
#15498 # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Logga in för att svara
#15499 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Välkommen in i värmen!

Logga in för att svara
#15500 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

De bestämmer väl inte Kojak heller.... Tänk fall vem som helst, förutom Gudfadern, börjar rösta in folk i BOS till höger och vänster - då skulle ju sluskar som jag helt tappa all den respekt och högaktning ni byggt upp för ert gäng, under aaaaall den tid som gått. Helt tokigt skulle det bli ju.

Logga in för att svara
#15501 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

EN ÄRANS MAN!!!

Vi hälsar Oldschool välkommen in i familjen!

Du har väl träffat dina bröder: Ratman, Adamski och Johan. Johan har redan välkomnat dig och jag förutsätter att dina övriga bröder gör detsamma under den här tråden.

Genom hårt arbete och lojalitet har du visat dig värdig, du är nu en son och en broder.

Blod är tjockare än vatten.

Till din ära följer här en av tidernas hit, för övrigt en av familjens favorit.

Logga in för att svara
#15502 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

shark_feeder skrev:
De bestämmer väl inte Kojak heller.... Tänk fall vem som helst, förutom Gudfadern, börjar rösta in folk i BOS till höger och vänster - då skulle ju sluskar som jag helt tappa all den respekt och högaktning ni byggt upp för ert gäng, under aaaaall den tid som gått. Helt tokigt skulle det bli ju.

Hahahahaha, från en undersåte till en annan kan jag med Gudfaderns välsignelse hälsa oldschool in i gänget. Den formella antagningen in i familjen kan dock endast vår Gudfader göra.

Logga in för att svara
#15504 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Ceterum censeo BOS esse delendam.

Logga in för att svara
#15505 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

A contrario, a fortiori, abusus non tollit usum.

Sharkfeeder, Caesar si viveret, ad remum dareris

Logga in för att svara
#15508 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Johan skrev:
shark_feeder skrev:

Hahahahaha, från en undersåte till en annan kan jag med Gudfaderns välsignelse hälsa oldschool in i gänget. Den formella antagningen in i familjen kan dock endast vår Gudfader göra.

I'm the fucken godfather ..sverre is the king of BOS!!

Logga in för att svara
#15511 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Varmt välkommen Oldschool. Ett stort ansvar tillkommer dock oss i kärnan av BOS. Sverre har vid ett flertal gånger kommenderat mig att göra de mest avskyvärda saker (vaknar ibland på natten av att kudden är alldeles våt av tårar och svett). Senast i går tvingade han mig att köpa blomjord till sina tomater. Sverre som är stukad 30% av tiden (exklusive sömn) glömde dock att nämna vilken sorts jord han skulle ha. Ahh, föresten kanske jag får stryk om jag berättar fortsättningen på berättelsen. Sverre får berätta.....

Logga in för att svara
#15516 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Ductus Rattus!

Logga in för att svara
#15518 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Bröder,Gudfader.....jag är hedrad!!!!!!!

Många tuffa timmars slit framför skärmen har äntligen gett resultat!!!

Gudfadern, Ratman, Johan och adamski...ni har numera fritt tillträde till ön och står under mitt beskydd när ni tagit er över bron. Er sak är min sak!!!! Mina vågor är era vågor!!!

Firade hela morgonen med cutbacks å headdips

Logga in för att svara
#15579 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

adamski skrev:
Varmt välkommen Oldschool. Ett stort ansvar tillkommer dock oss i kärnan av BOS. Sverre har vid ett flertal gånger kommenderat mig att göra de mest avskyvärda saker (vaknar ibland på natten av att kudden är alldeles våt av tårar och svett). Senast i går tvingade han mig att köpa blomjord till sina tomater. Sverre som är stukad 30% av tiden (exklusive sömn) glömde dock att nämna vilken sorts jord han skulle ha. Ahh, föresten kanske jag får stryk om jag berättar fortsättningen på berättelsen. Sverre får berätta.....

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=fr&code=11f8ad448b6bc1244421e5312eaa1fa2

Logga in för att svara
#15596 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Logga in för att svara
#15616 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Logga in för att svara
#15617 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Grattis, verkligen. Själv har jag fått ihop hela 217... men inte ens i närheten av Daniels 530 nått... hur faan har han lyckats med det? En gåta för vetenskapen.

Logga in för att svara
#15618 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Vad ser jag?! Ratman har nästan 600... Helt sinnesjukt mycket.

Logga in för att svara
#15619 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

brad
graphgraph

Så vad man igentligen behöver göra är att fjäska för sverre, ge några komplimanger till redax o skriva 91 inlägg till så är jag med? LR?

Logga in för att svara
#15628 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

och tänk Alex, nästan alla av de inlägg har haft någon substans, det har skett på relativt lång tid, finns andra som inte är långt undan, som uppnått samma antal på en femtedel av den tid jag tatt på mig, med bra mycket mindre substans...nåväl.

Försöker ge fan i att posta, men ibland går det av bara farten...

Logga in för att svara
#15631 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Sverres inlägg kan vara lite snöiga och ovidkommande ibland men han väger upp det med sin BombayTV! Dom är lätt värda 10-20 inlägg styck!

Logga in för att svara
#15632 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

hahaha, Sverre är kung!

Logga in för att svara
#15665 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Daniel skrev:
och tänk Alex, nästan alla av de inlägg har haft någon substans, det har skett på relativt lång tid, finns andra som inte är långt undan, som uppnått samma antal på en femtedel av den tid jag tatt på mig, med bra mycket mindre substans...nåväl.

Försöker ge fan i att posta, men ibland går det av bara farten...

Ja! Du är jätteduktig Daniel! Verkligen!

Håller också med dig i det att det finns vissa här som skriver med lite mindre substans, SÅ ONÖDIGT! Tänk om alla vore lika humorbefriade som dig och jätteseriösa, vilken härlig seriös och skönt allvarlig värld vi skulle få.

Alla ni som håller på att larva er, lägg av! Snacka om nått vettigt istället som tex lite tekniska parametrar och sådant...

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=fr&code=26dcc6827bf37cdb8e67f8b58a260221

Logga in för att svara
#15719 Svar: # 100 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Oldschool
graphgraph

Haha...

BOS har talat!!!!!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!