Facebook data

1
Storbritanien/Danmark
#15548 Storbritanien/Danmark 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

JohanBTZ
graphgraph

är det någon som har koll på hur surfen är i Danmark/england/wales sommartid (juni). är danmark helt platt eller finns det möjligheter?Enland/wales borde ju funka men är det nån som har erfarenhet från junisurf därborta???

/johan [img]

Logga in för att svara
#15549 Svar: Storbritanien/Danmark 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Jag har fått bra surf i Vorupör i Juni. Danmark är ju lixom vi utlämnade åt slumpvisa lågtryck så det finns ju aldrig några garantier men historiskt sett har ju midsommarstormen slagit till flera gånger.

Logga in för att svara
#15552 Svar: Storbritanien/Danmark 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Captain Whitebeard
graphgraph

Devon and Cornwall can still work and if you're (very) lucky it can get pretty good...

This is a link to a Croyde (Devon) webcam, looks surfable today, more of a longboard wave though.

www.croyde-surf-cam.com/

Logga in för att svara
#15553 Svar: Storbritanien/Danmark 17 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

var i England förra sommaren det var vågor o så men inte överdrivet stort eller cleant...

Logga in för att svara
#15592 Svar: Storbritanien/Danmark 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Akira
graphgraph

Kom hem ifrån Irland i måndags och där var det väl lite vågor surfade i Lahinch. Men jag har inte så mycket att jämföra med eftersom jag inte surfat så mycket. Men jag fick veta att det är vinter surf som gäller där så jag måste väl rekomendera den. Men dom sa att det var bra dagar och dåliga dagar och att det vist gick att få höga vågor på sommaren men det var lättare att få på vintern.
Lahinch är om inte annat ett trevligt ställe att vara på med anständiga priser på B&B (25 europa$)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!