Facebook data

1
Nu avslöjar jag alla secrets en gång för all
#15615 Nu avslöjar jag alla secrets en gång för all 17 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

He he he! Där blev du allt skraj va

Sommarn värmer fint här nere i min källarlokal till kontor... Grrr, vill inte jobba när det är sol eller vågor ute...

Logga in för att svara
#15620 Svar: Nu avslöjar jag alla secrets en gång för all 17 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Vafan Skäret kan du ju inte nämna! Det är ju ett secret!!! Tycker synd om dig, nu kommer arga skåningar och danskar att ryta och skrika sig blåa.

Logga in för att svara
#15621 Svar: Nu avslöjar jag alla secrets en gång för all 17 år, 11 månader sen Stoke: -10

alex el gordo
graphgraph

Skåningarna är snälla innerst inne och ganska ofarliga, men danskarna ska man se upp med, speciellt de som bor i Göteborg och gillar fotboll... Ha ha ha!

Logga in för att svara
#15623 Svar: Nu avslöjar jag alla secrets en gång fö 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

På mitt kontor har vi 28.1°C just nu, lika varmt som det är på Bali fast där fläktar offshoren med 6m/s... Härdsmälta i hjärnan!

Logga in för att svara
#15624 Svar: Nu avslöjar jag alla secrets en gång för all 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Johan
graphgraph

Lider med dig Yann, här är det igentejpade fönster (Huset renoveras), plåttak samt en icke fungerande ventilation.. sitter i boardshorts o en dyngsur tisha...

Om 20 minuter tänker jag dock sluta!

Logga in för att svara
#15674 Svar: Nu avslöjar jag alla secrets en gång för all 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

pheur
graphgraph

Vi köpte en AC till jobbet, dock är den av "billigare modell" vilket resulterar i både tinnitus och förmodligen ännu värre hör-åkommor.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!