Facebook data

1
Vart skall jag bo i San Sebastian?
#15629 Vart skall jag bo i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Steff 73
graphgraph

De två första veckorna i juni åker jag och min tjej till San Sebastian för att surfa och hänga. Vart finns det bra boende? Bor helst nära stranden (inte ett måste iom att vi kommer att ha bil). Vi har inga stora krav, men det får gärna vara rent, fräscht och ett skönt häng.

Finns det surfskolor eller surfcamps där det hänger lite andra buddies?

Logga in för att svara
#15641 Svar: Vart skall jag bo i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 1

Skidåkarn
graphgraph

Hejsan! Kul att höra att ni ska åka till San Sebastian.

Själv åker jag ner i mitten av augusti. Ska bo och plugga i höst i San Sebastian. Jag har blivit rekommenderad att söka bostad i Gros. Gros är ett område som ligger öster om centrala delarna i San Seb. Där kan ni bo ett par hundra meter från den enda stranden (Zurriola beach) som är surfbar i San Seb. Ni kan säkert också hitta något fint vandrarhem där. Lycka till! Hoppas ni får några vågor!

/Jonatan

Logga in för att svara
#15643 Svar: Vart skall jag bo i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 15

Daniel
graphgraph

Vi körde campingen uppe i "bergen" '02, vet inte om hänget var så skönt, men en väldigt trevlig stad, och extremt vacker vid solnedgång. Kom till beachen tidigt, för att undvika pålandsvinden och nu är jag osäker på Spaninen EU-anpassat bort siestan, annars smäller det till rätt bra efter 14 med folk.

Finns faktist en våg där havet och kanalen möts, som är surfbar, sen hur rent det är där, vågar jag inte svara på.

Annat ställe, som är en liten mysig by är Zarrutz, prova den också, bodde även där på campingen, bättre häng, helt klart.

Logga in för att svara
#15651 Svar: Vart skall jag bo i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

när ja va där så stod de flera gubbar på tågstationen som erbjöd bra och hyffsat billigt boende i sitt hus/lght. så de va bara att snacka me dom. vi fick tag på en gubbe som hyrde ut ett eget rum med egen ingång till rummet. men de luktade riktigt jävla illa i hans hus. måste lagat nån jävla märklig mat hela tiden. men efter ett tag me stängd dörr så försvann lukten.

Hoppas du hittar något bra.
e avis på dig som får åka dit. så jävla fin sangria får man billigt på restaurangerna

Good luck bró

Logga in för att svara
#15664 Svar: Vart skall jag bo i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

de som luktade var säkert resterna från den förra gästen!? =)

Logga in för att svara
#15666 Svar: Vart skall jag bo i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

HAHA.. säkert:P

Logga in för att svara
#15667 Svar: Vart skall jag bo i San Sebastian? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Hannah
graphgraph

Gros är mysigt och när zurriola.
I allmänhet så ligger det hostels i varje hörn i San Sebastian, så det blir nog inget problem att hitta, sen är dom flesta nog ganska sunkiga, men det är väl en liten piffig detalj?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!