Jag tyckte det såg ut som det gamla snakeboard-konceptet!? & jag håller med Johan att det såg skittöntigt ut. Men det kanske är för att man är gammal skejtare...?
Ja absolut... Jag är inte emot er!
Brädan är sjukt ful...
Har även sett en longboard med ett femte (kundvagnshjul) i mitten som funkar som en broms... kan man åka som på snowboard o bromsa me hjälp av de andra hjulen... dock hög risk för flatspot
Är de fult så sluta på en gång!
Vi surfar alla för de e så jävla ballt!!!
Det som var töntigt var ju framförallt inte brädan utan de nissarna som åkte, de carvade ju för fan ingenting. Stå där o vicka fort med bakfoten... va fan är det för jävla sport...
Jävligt dålig marknadsföring att ta töntar som fan inte kan åka att köra... Där stöp den grejen. Hade för fan varit värt att pröjsa Slater eller nån en miljon så hade det betalats tillbax mångfaldigt.
För övrigt undrar jag varför det heter gödsel och inte bajs?
Någon som har provat... Fick höra de av en polare i Linköping! Han ska ha provat o säger att dee skitkul!
www.streetsurfing.ch/englishcont/pics_en.htmSer ungefär lika kul ut som snakeboard Ta en gammal bräda, ett par mjuka longboardhjul och ett par vinklade riser pads så har du en skate med surfkänsla som ändå pallar betydligt högre hastighheter än en waveboard.
Den där carveboard såg iaf en smula kul ut att pumpa pool med men på asfalt är det gammel hederlig skate som gäller!
Jag har försökt vid flera tillfällen att kunna ens stå på på CarveStik:en, jag misslyckas totlat. Suger gör jag, men tänker beställer en carveboard och en longstik, väntar på svar från dem vad som gäller ang. int. leverans.
Fan, kan man inte stå på denna så borde man inte surfa, och jag kan verkligen inte, har försökt...
Hahaha, jag korde en san nere i St Monica och det var faktiskt sjukt kul och svart iom den bara har tva hjul. Jag sag nog ruggigt tontig ut, men grabbarna som visste vad de gjorde sag inte sa tokiga ut nar dom la ner nagra grymme slides runt sk8parken....betydligt coolare an snakeboard iaf!
I have a BMW street carver. tons of fun on mellow downhill. great surfy snowboard carving feel. Have even taken it to Area 51 as well as Alingsås bowl. No chance for air though, the son of a bitch weighs a ton. The coolest is that I can crossstep, hang ten and turn going at a good speed.
ska man ta en gammal longboard eller vanlig skateboard??har nämnligen en skate som ligger o skräpar i garaget som ja bara kör nerför backar o svänger rut på! Yann skrev: brad skrev: Va e detta för nåt?
Någon som har provat... Fick höra de av en polare i Linköping! Han ska ha provat o säger att dee skitkul!
www.streetsurfing.ch/englishcont/pics_en.htmSer ungefär lika kul ut som snakeboard Ta en gammal bräda, ett par mjuka longboardhjul och ett par vinklade riser pads så har du en skate med surfkänsla som ändå pallar betydligt högre hastighheter än en waveboard.
Den där carveboard såg iaf en smula kul ut att pumpa pool med men på asfalt är det gammel hederlig skate som gäller!
Man får svaren att de e bra träning för snowboard...
Är man så dålig på snowboard att man inte kan ta en carvsväng så bör han absolut fortsätta me hockeyn lr nu fa tusan han pysslar me...
Prova carve-stik:en eller carveboard:en då, det är bra träning, dessutom ser det riktigt häftigt ut, fast det är klart, kanske inte skall förvänta sig att man kör som Tom Curren, Brad Gerlach och Dan Malloy.
Fick svar från dem idag, var väl inte busbilligt direkt att få hit sakerna, speciellt inte när man riskerar momsen och tullavgiften.
hej, Jamie is it? €250 for the stik and €350 for carveboard, incl. USPS airmail 6-10 days. I reckon thats about a €100 for the freight, which is okey, but risking paying another 25% VAT/GST, and a customs-fee, it might get ugly. No small things that will pass by unnoticed...hade to the VAT last time I ordered from Sex-wax, but they shipped it with DHL Air-mail, and they are anal about declaring everything.
Har kommit pa en egen livstils "sport" som jag kallar for slussurfing! Kolla in
Som synd ar var jag ratt dalig pa att gora film pa den tiden och det ar en stund innan det hela kommer i gang, och sa ar det lite nörd varning pa det hela, men hall till godo!
Provade en waveboard i en affär i USA men fattade inte riktigt hur man skulle åka på grejen eller balansera för den delen, nu när jag ser videon hur man ska åka så ser det lika löjligt ut som brädan kändes.
Waveboarden går också under namnet ripstick på internet. Om du söker på det så får du upp bättre filmer. Jag har en waveboard själv och är helnöjd. Det är världens skönaste bräda när man åker i 30 km/h i backar. Den är dock jobbig att åka för länge på platt yta så det är inget transportmedel direkt.