Facebook data

1
Brasilen
#15970 Brasilen 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

tuflite
graphgraph

Nån som har några fina minnen o sköna vågor att rekommendera i brasiliens "lilla"land...

Logga in för att svara
#15995 Svar: Brasilen 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

brad
graphgraph

Ja va där för ca 1,5 år sen...

Resta hela kuststräckan i från Jericoacoara till florinapolis i jakt på vågor!

VI hittade vårt i Saquarema... 10 mil söder om Rio!
Vid inte allt för stor swell är högern riktigt bra... ibland lite väl crowded o lokalerna kan va lite tjuriga...

Ganska kallt i vattnet så en våtdräkt är ett plus... men de finns att hyra på hostel itauna in! (alldeles intill brytet)
Har hört talas nu i efterhand om en ö utanför recife som ska vara brasilien bali! Grymma righthander me stora tydliga peaker o kristall blått vatten.
Har ingen mer info om de men absolut värt att kolla upp...
Annars så har du Pipa... Beachbreak me svårlästa peaks... Yeah Lycka till

Logga in för att svara
#15997 Svar: Brasilen 17 år, 11 månader sen Stoke: 2

nic
graphgraph

Jag tror Brad med ön menar Fernando de Noronha (www.noronha.com.br/) - jag har inte varit där men läst en del om det & sett otroligt fina bilder därifrån. Jag har för mig att det ska vara rätt hårda snabba bryt...

Har själv bara varit i Natal-regionen & har skrivit om det i tidigare poster, precis som flera andra. Använd forumets sökfunktion så kommer du hitta en hel del info!

Logga in för att svara
#15999 Svar: Brasilen 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

tuflite
graphgraph

tackar för tipsen....

då kanske man kan börja i norr.. o resa längre söderut efterhand.. o absolut inte missa den "grymma" ön....

=)

Logga in för att svara
#16020 Svar: Brasilen 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Hannisch
graphgraph

Schooo,
spana in Bahia i norr om du vill slippa våtdräkt. Itacaré tex, är ungefär huuur sweet som helst. Pipa funkar också, men fuck mycket turister.
shizzleeeeeeee /Ha

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!