Facebook data

1
Inrikesflyg m Sterling. Kostnad för bräda?
#16094 Inrikesflyg m Sterling. Kostnad för bräda? 17 år, 11 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Nån som vet? Hittar inget på hemsidan

Logga in för att svara
#16101 Svar: Inrikesflyg m Sterling. Kostnad för bräda? 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Rowdy
graphgraph

Jag har inte en blekaste aning. Jag skulle ha ringt till Sterling och frågat. De borde kunna ge dig ett ganska exakt svar.

Logga in för att svara
#16103 Svar: Inrikesflyg m Sterling. Kostnad för brä 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Lustigt, ringde för 10minuter sedan och fråga så jag råkar ha färska uppgifter på stockholm-göteborg.

De enda de hade var windsurfingbräda och kriteriet var att den skulle väga under 30kg. Det kostar 145kr. Jag kommer att ha tre brädor i en tripple boardbag och tre singel boardbags inuti och brukar då väga ca 20kg så jag hoppas att jag kan checka in den som en windsurfingbräda.

Ring 08-5876 9148.

Logga in för att svara
#16104 Svar: Inrikesflyg m Sterling. Kostnad för bräda? 17 år, 11 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Jag hittade info efter lite mer research

www.sterling.dk/sv/home/rules/sterlingrules/special_baggage.htm

175:- för "vindsurfingbräda"

Logga in för att svara
#16105 Svar: Inrikesflyg m Sterling. Kostnad för bräda? 17 år, 11 månader sen Stoke: 5

hman
graphgraph

Yann, hann före. Du får förresten mail fr mig ang Indo inom ett par min - glömde skicka det förra veckan...

Logga in för att svara
#16108 Svar: Inrikesflyg m Sterling. Kostnad för brä 17 år, 11 månader sen Stoke: 0

Yann
graphgraph

Japp, fick det! Mycket bra info! Bugar & bockar!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!